У Дрогобицькому водоканалі запрацював кол-центр

10 Лютого 17:22

Комунікація з нашим підприємством стала ще доступніша. Крім нової можливості подачі показників (з 10 числа до останнього робочого дня місяця), відтепер споживачі у телефонному режимі можуть отримати інформацію про:

  • оплату та заборгованість;
  • порядок встановлення лічильника та укладення договорів на водопостачання та водовідведення;
  • порядок пломбування лічильника;
  • зміну власника в обліковій картці( переукладення договору з новим власником);
  • зміну кількості зареєстрованих у помешканні осіб;
  • аварійні ситуації (засіб обліку води, фільтр, вентиль, кран, зворотній клапан)
  • відсутність водопостачання у будинку, а також повідомляти про витоки води на вулиці

 

Номер телефону Саll-центру: 0800-300-118. Кол-центр працює щоденно з 08.00 до 17.00, крім вихідних днів.

 

КП “Дрогобичводоканал”

Чат-бот Гаряча лінія