У ЗОШ №10 відбулося засідання педагогічної ради – «Запровадження STEM-освіти в практику роботи школи як інноваційний підхід до реалізації дидактичних принципів нової української школи»

Кажуть, що вчитель має постійно удосконалювати власні професійні навики, і якщо  дитина не може (чи не хоче) навчитися у той спосіб, який їй пропонує вчитель, то треба запропонувати інший шлях пізнання істини.

Учителі нашої школи теж навчаються, спільно шукають нові педагогічні можливості, обмінюються досвідом та ідеями… Так, нещодавно у школі відбулося засідання педагогічної ради – «Запровадження STEM-освіти в практику роботи школи як інноваційний підхід до реалізації дидактичних принципів нової української школи». Звучить, безумовно, досить непросто, однак насправді це дуже цікава тема, радше педагогічна методика, основною метою якої є стимулювання учнів до креативності й бажання вивчати світ і природничі науки, заглиблюватись у кожне звичне для людини явище з точки зору науки і, зрештою, спонукати школярів до усвідомленого мотивованого навчання загалом.

Учителі висловлювали міркування, як власне STEM-освіту впроваджувати в контексті навчальних предметів. Це непросто, це по-новому, а отже, вимагає насамперед від учителів  цілковито іншого розуміння освітнього процесу взагалі.

Звичайно,  процес впровадження напрацювань у STEM-освіті знаходиться ще  на стадії експерименту, педагогічного досліду, однак варто зазначити, що він уже незворотній процес, ознака школи майбутнього.

Як відомо, STEM-освіта – це сукупність навчальних дисциплін, спрямованих на розвиток нових технологій, інноваційне мислення й забезпечення добре підготовлених інженерних кадрів.

І насамкінець. Кожен маж бути носієм інновацій у своїх напрямках. І ми, учителі, теж узяли на себе відповідальність за зміни в Україні. А це ще й відповідальність за те, чи стане Україна нацією науковців, інноваторів, лідерів та підприємців.

 

Читайте також: