Тарас Кучма: Електронний сервіс «Відкрите місто» — ефективний інструмент в управлінні містом. ФОТО

0:00 25 Лютого 2017

IMG_5697

У п’ятницю, 24 лютого, міський голова Дрогобича Тарас Кучма провів нараду з керівниками структурних підрозділів міської ради щодо роботи з повідомленнями громадян, які надходять через електронний сервіс «Відкрите місто».

За підсумками роботи, міський голова спершу подякував усім присутнім за співпрацю в рамках проекту «Відкрите місто». Відтак Тарас Кучма з’ясував у підлеглих керівників причини досі невирішених проблем. За словами посадовців, усі повідомлення від громадян включені до переліку робіт, однак у зв’язку з несприятливими погодними умовами, або ж нестачею коштів, певні роботи будуть виконані впродовж весняно-літнього періоду року. Зважаючи на аргументи керівників структурних підрозділів, Тарас Кучма доручив їм поінформувати про це мешканців міста, які зверталися з відповідними повідомленнями про проблеми.

Попри всю ефективність роботи електронного сервісу, проблем у місті не меншає. Так було зазначено, що після встановлення каналізаційних люків чи решіток у місцях їхньої відсутності, одразу через декілька днів їх знову викрадають. Чимало проблем існує з утилізацією сміття, створенням стихійних сміттєзвалищ, викраденням сміттєвих урн та контейнерів, дорожніх знаків, обмежувачів руху автомобілів та ін.

У зв’язку з цим, під час наради прозвучала теза, що окрім співпраці у вирішенні проблем, громада міста також відіграє ключову роль у контролі за дотриманням порядку. Безумовно, що ніхто не знімає відповідальності з правоохоронних органів, однак в силах громади також виявляти злочинців та порушників і повідомляти про це правоохоронцям.

«Електронний сервіс «Відкрите місто» — ефективний інструмент в управлінні містом. Передовсім — це зручно, відкрито та оперативно. Відтак сервіс сприяє залученню громади Дрогобича до вирішення проблем та комунікації як з виконавчою ланкою, так і з керівництвом міста. Щодня я особисто відстежую усі повідомлення та хід вирішення проблем. Закликаю кожного з вас з розумінням віднестися до того, що за допомогою цього сервісу ми не тільки вирішуємо проблеми, а й спілкуємося з нашими мешканцями. Тому ввічливість та ґрунтовні роз’яснення мають бути пріоритетними під час ведення вашого діалогу з дрогобичанами. Окрему подяку висловлюю громаді Дрогобича, яка за короткий проміжок часу зуміла сприйняти та навчитися ефективно використовувати електронні сервіси, які ми запровадили, і тим самим засвідчує підтримку в спільному творенні якісних змін у нашому місті.», — резюмував Тарас Кучма.

За словами радника міського голови з питань інформаційно-комунікаційних систем Станіслава Гайдера, від початку роботи електронного сервісу на адресу міської ради надійшло понад 200 повідомлень.

IMG_5690

Перейти до вмісту