Що треба знати мешканцю міста, щоб зареєструвати повідомлення в системі «Відкрите місто»

Щоб створити повідомлення про проблему потрібно спершу зареєструватись на порталі “Відкрите місто” за посилання – opencity.in.ua.

Крок 1. Після реєстрації потрібно перейти на офіційний портал Дрогобицької міської ради та у верхньому меню, в розділі «Електронні сервіси», обрати розділ «Повідомити про проблему чи несправність»;

Крок 2. Прогорнути сторінку вниз та знайти електронний сервіс з мапою;

Крок 3. Натиснути на кнопку «Повідомити»;

Крок 4. Обрати розділ «Проблеми і рішення»;

Крок 5. Обрати категорію(ї) проблеми;

Крок 6. Поставити на карті позначку та вказати місце знаходження проблеми;

Крок 7. Додати заголовок, описати суть проблеми, очікуваний результат після вирішення, за бажанням додати фото чи відео проблеми.

Крок 8. Натиснути кнопку «Відправити».

Після цього повідомлення потрапить на модерацію та буде опубліковано, за умови відповідності чинному законодавству України та тематиці сайту.

Після публікації, але не пізніше трьох робочих денів, відповідальний працівник визначеної організації прийме повідомлення в роботу, а згодом повідомить про вирішення проблеми, або закриє її, надавши пояснення, чому проблему зараз вирішити неможливо.

З моменту публікації повідомлення про проблему стає публічним, і вся переписка між користувачами, працівниками організацій та установ відображається у коментарях, фіксується суть змін та час, коли це відбулось. Це сприяє відкритості та прозорості роботи органів місцевого самоврядування та комунальних підприємств. Також це дає можливість більш об’єктивно оцінити якість роботи підрозділів міської влади.

Що відрізняє цю платформу від інших подібних ресурсів?

Це тісна взаємодія органів влади з громадськими організаціями та мешканцями міста. Сталість та ефективність роботи платформи забезпечує Меморандум про співпрацю Фонду Східна Європа з Дрогобицькою міською радою.

На сьогодні, це єдиний електронний ресурс, який може забезпечити ефективність у вирішенні Вашої проблеми чи скарги.

Важливо…

Якщо автор повідомлення вважає, що проблему не вирішено, або вирішено не якісно, він має можливість повторно її відкрити, обґрунтувавши свої дії.

Якщо проблема закрита і повторно не відкрита протягом 25 днів, вона переноситься в архів. З архіву повторно відкрити повідомлення неможливо.

Усі зміни у вирішенні проблемного питання супроводжуються зміною статусу повідомлення (Відкрита, Прийнята, Закрита, Архівна) та видимі абсолютно для всіх. Автору та всім, хто підписався на відслідковування інформації щодо проблемного питання, на електронну пошту будуть приходити листи з інформацією про зміни в статусі, що відбулись.

Звертаємо Вашу увагу, що електронне спілкування мешканців територіальної громади з підрозділами місцевих органів влади чи комунальних підприємств на сторінках комунікаційної платформи «Відкрите місто» не має статусу офіційного листування, воно не може бути опубліковане у засобах масової інформації чи використане у вигляді посилань як офіційна відповідь органу місцевого самоврядування. Для отримання офіційної відповіді необхідно звернутися у відповідні органи влади у вашому місті у порядку, визначеному Законом України «Про звернення громадян».

Також просимо зауважити, що модератори сайту мають право залишити без відповіді і не розміщувати на сайті звернення, які містять ненормативну лексику, наклеп і образи, дискредитацію органів державної влади, органів місцевого самоврядування, об’єднань громадян та їхніх посадових осіб, керівників та інших посадових осіб підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності, а також заклики до розпалювання національної, расової, релігійної та іншої ворожнечі.

Зробимо місто кращим!

Читайте також: