Освіта: Серед 200 найкращих шкіл України за підсумками ЗНО-2017 – Дрогобицький ліцей при ДДПУ імені І. Франка

0:00 13 Вересня 2017

Інформаційним освітнім ресурсом «Освіта.ua» складено рейтинг найкращих загальноосвітніх шкіл України за підсумками зовнішнього незалежного оцінювання 2017 року.

Школи у таблиці ранжовані за рейтинговим балом, який розрахований на підставі середнього значення балів зовнішнього незалежного оцінювання, отриманих учасниками тестування з усіх предметів ЗНО та з урахуванням загальної кількості складених тестів випускниками кожної школи.

За результатами рейтингу до 200 найкращих шкіл України потрапив Дрогобицький  ліцей при Дрогобицькому педагогічному університеті імені І. Франка (61 місце).

Крім основного рейтингу шкіл України також опубліковані рейтинги шкіл всіх обласних центрів та областей України, а також рейтинги шкіл за окремими предметами зовнішнього незалежного оцінювання.

До 100 найкращих шкіл Львівщини потрапили вісім навчальних закладів міст Дрогобича та Стебника:  ліцей при ДДПУ (1 місце), СШ №2 (6 місце), гімназія (14 місце), ЗОШ №1 (32 місце), СШ №7 (37 місце), ЗОШ №10 (65 місце), СШ №16 (68 місце), ЗОШ №6 (100 місце).

Лідером рейтингу за результатами ЗНО серед областей стала Львівська область. Друге і третє місце посіли Тернопільська та Київська області. Гарні результати тестування отримали також випускники навчальних закладів Сумської, Полтавської та Черкаської областей.

Результати ЗНО випускників шкіл обласних центрів країни свідчать про те, що Київ поступився Львову та Тернополю. Трійка обласних центрів України, випускники яких найкраще склали ЗНО в 2017 році, виглядає наступним чином: Львів, Тернопіль і Київ. Серед лідерів за результатами тестування також опинились Вінниця, Рівне та Суми.

Найгірше склали зовнішнє незалежне оцінювання випускники Чернівецької та Закарпатської областей, а також Херсона та Миколаєва.

Рейтинг складено Освіта.ua з використанням офіційного звіту за результатами ЗНО 2017 року оприлюдненого Українським центром оцінювання якості освіти.

 

Перейти до вмісту