У Дрогобича з`явився туристичний логотип. ФОТО
У п`ятницю, 25 травня, конкурсна комісія з числа керівництва міста, депутатського корпусу та громадськості обрала для Дрогобича туристичний логотип міста.
Серед 14 поданих заявок-претендентів спершу було відібрано трійку найкращих, а відтак конкурсна комісія шляхом голосування відібрала найбільш відповідний для Дрогобича.
Критерії, якими керувалась комісія під час відбору логотипу, це рівень відповідності логотипу до духу міста та його унікальність, а також наскільки логотип буде цікавим для туристів.
Конкурсна комісія одноголосно обрала туристичний логотип міста, віддавши свої голоси за роботу дизайнера Олега Білого, у роботі якого можна найбільше розгледіти Дрогобич.
Нагадаємо, на початку квітня дрогобичани у межах публічних консультацій обрали туристичний слоган свого міста.
Серед трьох запропонованих слоганів найбільшу підтримку дрогобичан та кількість голосів, які активні жителі мали змогу віддати за допомогою е-ресурсу «Ваша думка» або відправивши SMS на вказаний номер, отримав туристичний слоган — «Дрогобич — в ньому вся сіль» з результатом 74,8%. Відтак у Дрогобичі приступили до розробки туристичного логотипу та брендбуку міста.