Е-сервіси «Відкрите місто» та «Відкрита реклама» демонструють дієвість у вирішенні міських проблем

0:00 12 Травня 2017

У п’ятницю, 12 квітня, у Дрогобицькій Ратуші відбулося засідання під керівництвом міського голови Тараса Кучми щодо результатів функціонування проектів «Відкрите місто» та «Відкрита реклама».

В засіданні взяли участь перший заступник міського голови Ігор Герман, радник міського голови Станіслав Гайдер, керівники комунальних підприємств міста та відділів міської ради.

З’ясувати стан опрацювання та вирішення звернень громадян щодо існуючих проблем в місті, які надійшли на адресу міської ради за допомогою електронних сервісів «Відкрите місто» та «Відкрита реклама».

У ході зустрічі радник міського голови Станіслав Гайдер надав вичерпну інформацію щодо кількості та змісту невирішених звернень громадян. Ці звернення одразу ж, під особистим контролем міського очільника, було повторно направлено для виконання у відповідні підрозділи.

За словами присутніх керівників, кількість звернень на «Відкрите місто» стрімко зростає, тому вирішувати проблеми вдається не одразу. Також посадовці вказали на те, що основними причинами відтермінування вирішення проблем є несприятливі погодні умови або ж нестача коштів. Однак більшість вказаних проблем вирішуються вчасно.

«Тенденція до зростання звернень громадян не є свідченням того, що кількість проблем щоразу збільшується. Більшість вказаних проблем існують уже багато років. Однак, коли люди бачать, що проблеми вирішуються, електронні сервіси є ефективними, логічно, що й кількість звернень зростає. Тому, ми повинні виправдати сподівання наших жителів, оперативно виконуючи роботу, а не зводячи її нанівець.», — наголосив Тарас Кучма.

Також у ході засідання міський голова висловив подяку відділу оренди та приватизації комунального майна за подання для висвітлення на офіційному інтернет-порталі міста об’єктів комунальної власності та надав протокольне доручення до кінця наступного тижня подати інформацію про всі вільні земельні ділянки у місті, які можуть бути використані під забудову. Згодом ця інформація, а також інформація про претендентів на землеволодіння буде висвітлена на інтернет-порталі міста.

Нагадаємо, що з серпня 2016 року у Дрогобичі було впроваджено електронний сервіс «Відкрите місто», а з лютого 2017 року — «Відкрита реклама». За допомогою сервісу «Відкрите місто», який ще називають “Мапа міських проблем”, жителі міста мають можливість звертати увагу міської влади та структурних підрозділів міської ради на проблеми благоустрою та інші. Усі звернення відображаються на інтерактивній карті міста. Завдяки прикріпленим фото чи відеоматеріалам вони стають наочними та зрозумілими, що суттєво сприяє оперативності їхнього вирішення.

За допомогою сервісу «Відкрита реклама» мешканці мають можливість повідомити про виявлену несанкціоновану рекламу у місті. Принцип повідомлення та реагування здійснюється відповідно до сервісу «Відкрите місто».

Впродовж свого функціонування ці два електронні сервіси стали комунікаційними майданчиками між громадою та владою міста Дрогобича.

Перейти до вмісту