Е-сервіс “Відкрите місто” – це сервіс для контролю та співпраці громади з комунальними службами міста

Про підсумки роботи структурних підрозділів Дрогобицької міської ради та комунальних підприємств з системою «Відкрите місто» розмовляли під час робочої наради у п`ятницю, 14 липня,під головуванням міського голови Тараса Кучми.

За ініціативи міського голови з серпня минулого року у місті впроваджено електронний сервіс «Відкрите місто», який спрямований на запровадження інноваційних механізмів участі громадян у вирішення місцевих проблем, налагодженні результативної співпраці жителів міста та органів місцевої влади і публічне висвілення роботи комунальних служб.

Як зазначив радник міського голови з інформаційно-комунікаційних систем Станіслав Гайдер, згідно зі статистичними даними за весь період функціонування системи «Відкрите місто» від користувачів надійшло більше 500 повідомлень про проблеми, з яких 130 перебувають ще в роботі, а решту є вже вирішеними. Більшість проблем стосуються житлово-комунального господарства міста, зокрема ремонту доріг.

Під час наради присутні обговорювали проблеми, які з тих чи інших причин не були вирішені працівниками комунальних служб, або їх розв`язання відкладено на певний термін. Також обговорено принципи комунікації між службами задля швидшого вирішення нових проблем.

«Жителі міста звертаються до нас через систему «Відкрите місто» все більше і більше. А це є свідченням того, що система працює і, незважаючи на всю складність, проблемні питання вирішуються, а головне — люди довіряють нам. Тому ми не повинні зупинятися на досягнутому, а працювати ще ефективніше над вирішенням позначених в системі проблем. Саме тому ми вже від сьогодні працюватимемо над створенням оперативної робочої групи для виконання звернень громадян, які надходять на вказаний сервіс», — звернувся до присутніх міський голова Дрогобича Тарас Кучма.

Варто зазначити, що дрогобичани стали активніше долучатися до вирішення локальних комунальних проблем. Відтепер кожного дня в системі з’являється нові повідомлення від користувачів, що в рази перевищує показник на початковому етапі реалізації проекту. Отож, сподіваємось, що кількість користувачів веб-платформи й надалі зростатиме, а комунальні служби активніше працюватимуть над вирішенням проблем.

Нагадаємо, що з серпня 2016 року у Дрогобичі було впроваджено електронний сервіс «Відкрите місто, який ще називають “Мапа міських проблем”. За допомогою цього сервісу жителі міста мають можливість звертати увагу міської влади та структурних підрозділів міської ради на проблеми благоустрою та інші. Усі звернення відображаються на інтерактивній карті міста. Завдяки прикріпленим фото чи відеоматеріалам вони стають наочними та зрозумілими, що суттєво сприяє оперативності їхнього вирішення.

Повідомити про проблему можна тут.

Читайте також: