Впровадження інформаційних технологій  та передового досвіду в корекційно-розвивальній роботі. Роль логопедичного масажу у формуванні звукової сторони мовлення у дітей

3 травня 2019 р. в  ЗОШ  №3 м. Дрогобича відбувся семінар-практикум для вчителів-логопедів на тему: «Впровадження інформаційних технологій  та передового досвіду в корекційно-розвивальній роботі. Роль логопедичного масажу у формуванні звукової сторони мовлення у дітей».  Організатор семінару-практикуму – методист КМЦ відділу освіти виконавчих органів Дрогобицької міської ради, Галушко Н.О., провела вчитель-дефектолог ДНЗ №21 «Сонечко» Янів О.П., допомогла у проведенні вихователь-методист Іваніщева І.Т.

Учасники семінару, вчителі-логопеди, мали можливість ознайомитися з різноманітними технологіями та сучасним дидактичним розвивальним обладнанням, прослухати інформацію про роботу Всеукраїнської громадської організації «Українська асоціація корекційних педагогів». Головними завданнями УАКП є: сприяння взаємодії між закладами освіти, недержавними організаціями та суспільством; розробка інноваційних проектів, впровадження позитивного досвіду роботи в сфері корекційної педагогіки, участь у розробці та виконанні загальнодержавних, регіональних, міжнародних програм для підготовки корекційних педагогів; популяризація професії корекційного педагога та психолога.

У другій частині семінару корекційні педагоги мали змогу нагадати про основні завдання та організацію логопедичного масажу та відчути вплив самомасажу на собі, поспостерігати за проведенням класичного масажу мімічних м’язів лиця. Логопедичний масаж – активний метод  механічної дії, який змінює стан м’язів, нервів,  кровоносних судин і тканин периферичного мовленнєвого апарату. Логопедичний масаж представляє собою одну із логотехнік. Завдання логопедичного масажу – нормалізація м’язового тонусу, загальної мускулатури, мімічної мускулатури, артикуляційної мускулатури; зменшення прояву  парезів і паралічів м’язів артикуляційного апарату; зниження патологічних рухових проявів м’язів мовленнєвого апарату; стимуляція пропріорецептативних відчуттів; збільшення об’єму і амплітуди рухів артикуляційного апарату; активізація тих груп м’язів периферичного мовленнєвого апарату у яких була недостатня скоротлива активність; формування довільних та координованих рухів органів артикуляційного апарату.

Всі учасники семінару-практикуму залишились задоволеними і виявили бажання зробити спільне фото на пам’ять.

Підготувала:

вчитель-дефектолог ДНЗ №21 «Сонечко» Янів О.П.

Зацікавленість статтею
[Всього: 3 Середня оцінка: 5]
Рекомендуємо також прочитати:
Теги відсутні