У Дрогобицькій ОДПІ розглянуто 13 звернень громадян

0:00 11 Липня 2016

З початку року до Дрогобицької ОДПІ надійшло 13 письмових звернень від громадян, що на два більше, ніж за перше півріччя минулого року. Скарг не надходило.

Порушені заявниками питання стосувались сплати податку за землю та податку на доходи фізичних осіб, обліку платників, застосування штрафних санкцій, інформування про ухилення від сплати податків, проведення перевірок та реструктуризації податкового боргу.

Всі звернення розглянуті об`єктивно і неупереджено, відповіді заявникам надано у встановлений законом строк. За результатами розгляду питання дев’яти заявників вирішено позитивно, чотирьом надано роз’яснення.

Для швидкого вирішення проблемних питань, що виникають у платників податків та громадян, у Дрогобицькій ОДПІ працює приймальня громадян. Згідно з графіком особистого прийому начальником інспекції прийнято трьох громадян. Двоє з них зверталися щодо працевлаштування, один – щодо відмови від спрощеної системи оподаткування. Одне звернення вирішено позитивно, двом надано роз’яснення.

Дрогобицька ОДПІ

Перейти до вмісту