Стратегічне планування інформаційної кампанії та формати комунікації з громадою, — тема тренінгу, який відбувся у Дрогобицькій міській раді. ФОТО

0:00 15 Червня 2018

У Дрогобицькій міській раді відбувся тренінг «Стратегічне планування інформаційної кампанії: практичні поради для «розумного міста» Дрогобич». Захід пройшов у Мармуровій залі Ратуші у п’ятницю, 15 червня.

Організатором заходу виступила КУ «Інститут міста».

Проведення тренінгу стало можливим завдяки підтримці американського народу, наданій через Агентство США з міжнародного розвитку «USAID» в межах проекту «Підтримка організацій-лідерів у протидії корупції в Україні «ВзаємоДія!».

Участь у заході взяли службовці міської ради та керівники комунальних підприємств.

На початку заходу учасників привітали міський голова Дрогобича Тарас Кучма, керівник КУ «Інститут міста» Володимир Кондзьолка, а також спікери тренінгу представник Українського кризового медіа-центру Роман Вибрановський та представниця проекту «USAID_ ВзаємоДія» Ірина Попова.

У ході тренінгу учасників ознайомили з принципами та форматами роботи комунікаційних складових державних установ. Було продемонстровано та проведено аналіз інформаційного поля Дрогобича та реального впливу комунікаційної роботи мерії. Проаналізовано комунікаційні інструменти «Розумного міста» та популяризацію їх серед дрогобичан. Здійснено аналіз форматів комунікації з громадою міста. Також проаналізовано п’ять топ-тем, якими, згідно з проведеними дослідженнями експертів, цікавляться дрогобичани: • Проблема утилізації ТПВ; • ЖКГ та інфраструктура міста; • Медицина; • Соціальний захист населення та надання послуг; • Освіта.

За результатами тренінгу найближчим часом у Дрогобицькій міській раді заплановано проведення наради керівництва міста з керівниками структурних підрозділів та комунальних підприємств.

Перейти до вмісту