Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
![Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі](https://drohobych-rada.gov.ua/wp-content/uploads/2022/11/C3E922AB-AE2A-47A8-8A89-964C85E00B78.png)
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(відповідно до пункту 4¹ постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»)
ДК 021:2015-30190000-7 офісне устаткування та приладдя різне
(копіювальний папір)
- 1. Ідентифікатор закупівлі:
UA-2023-12-12-013603-a UA-2023-12-12-013603-a
- Назва предмету закупівлі:
ДК 021:2015-30190000-7 офісне устаткування та приладдя різне (копіювальний папір)
- Обсяги закупівлі:
1250 пачок.
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника, а саме:
Назва вимоги | Технічні параметри |
Формат паперу | А4 (210х297 мм) |
Щільність (Маса) | не менше 80 г/м.кв |
Кількість аркушів в пачці | 500 шт. |
Колір | білий |
Папір має бути вибілений без застосування елементарного хлору.
Дані технічні вимоги для копіювального паперу є загальними для паперу даного виду.
В зазначених технічних вимогах відсутні посилання на будь-якого конкретного виробника паперу або торговельну марку. Папір з даними технічними характеристиками найбільш користується попитом на ринку та підходить для використання в копіювальній техніці, а також в принтерах, з можливістю друку з обох сторін.
- 5. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі
Очікувана вартість закупівлі копіювального паперу становить 250 000,00 грн. та визначена на підставі наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», а саме: методом здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро» тощо та наявної потреби ініціативного структурного підрозділу.