Куди повідомляти про проблеми, якщо проживаєте у «жеківському» будинку
Якщо ви проживаєте у будинку, який обслуговує комунальне підприємство «Управитель ЖЕО», а вам потрібно звернутися з повідомленням чи зі скаргою про ту чи іншу проблему, необхідно телефонувати до диспетчерської служби: 2-37-30, 3-86-74, 0966938212 або у приймальню підприємства – 2-37-85.
Про це повідомили у адміністрації КП «Управитель ЖЕО».
Сьогодні при виникненні будь-якої проблеми, мешканці одразу звертаються на «Гарячу лінію області» чи «Урядову гарячу лінії». Однак, перш за все необхідно повідомити про проблему, зателефонувавши до самого підприємства. Тому, адміністрація КП «Управитель ЖЕО» закликає громадян дотримуватися порядку повідомлення про проблему і телефонувати за вище зазначеними номерами телефонів.