Громада Дрогобича отримала сервіс для контролю зовнішньої реклами міста. ФОТО
Від розміщення зовнішньої реклами у місті Дрогобичі, на сьогодні, доходи до місцевого бюджету складають близько 160 тис грн в рік. Але, як і будь-який інший ринок, він має свої недоліки — не вся реклама розміщена легально. Для цього у Дрогобичі було запроваджено електронний сервіс «Відкрита реклама», який контролює зовнішню рекламу на основі відкритих даних Дрогобицької міської ради.
1 лютого проект презентували у Дрогобичі для журналістів, активістів та підприємців. Цього ж дня про запровадження проекту у Дрогобичі розмовляли у телепередачі «Вечір у Львові» телеканалі ТРК «Львів».
Співзасновники проекту «Open Adv» Олександр Пліва, який особисто завітав до Дрогобича, розповів, що новий інструмент дозволить містянам контролювати розміщення рекламних засобів у місті, бізнесу – легально отримувати дозволи та допоможе створити чесний конкурентний ринок, а місту – зекономити кошти на розробку власного програмного забезпечення та краще контролювати надходження до бюджету міста.
Новий інструмент являє собою базу даних у формі таблиці та мапи, за допомогою яких можна знаходити та перевіряти легальність тих чи інших рекламних носіїв. На інтернет-порталі можна отримати інформацію обираючи типи конструкцій, площу рекламного засобу та ін.
Для активних громадян міста електронний сервіс «Open Adv» пропонує вікно звернення до органів влади у відповідності до закону «Про доступ до публічної інформації».