Чому показники слід подавати вчасно та коректно?, – КП “Дрогобичводоканал”

16:29 29 Вересня 2022

Близько 40% споживачів КП “Дрогобичводоканал” зовсім не подають показники лічильників або ж подають їх некоректно. Це впливає на подальші нарахування. Згодом, коли представники підприємства знімають реальні показники, виникають непорозуміння. Про це зазначають у службі збуту водоканалу.

Зокрема, досить часто споживачі подають показники обсягу спожитих послуг у літрах- фіксують цифри червоного кольору або цифри на червоному тлі. Це неправильно! На лічильнику слід фіксувати цифри, зазначені чорним кольором, або ж цифри на чорному тлі. Саме вони відображають споживання послуги у кубічних метрах.

КП “Дрогобичводоканал” пропонує споживачам подавати показники шляхом фотофіксації табло лічильника. Надсилати фото можна через viber на номер телефону контролера або на номери: 097-281-47-28 (Дрогобич), 097-089-84-08 (Стебник та села).

Фотофіксація унеможливнює будь-які неточності.

Також нагадуємо, що відповідно до ЗУ “Про комерційний облік теплової енергії, водопостачання та водовідведення”, споживачі багатоквартирних будинків зобов’язані щомісяця самотужки подавати показники лічильника. Споживачі приватного сектору – надавати доступ контролерам водоканалу для зняття показників.

КП “Дрогобичводоканал”

Перейти до вмісту