Послугами кол-центру міської поліклініки користуються дедалі більше громадян

12:56 26 Жовтня 2021

У червні цього року у стінах Дрогобицької міської поліклініки запрацював «Кол-центр». Керівництво поліклініки подало порівняльний аналіз роботи кол-цетру у вересні та жовтні. Так з 11 по 25 вересня здійснено 12205 телефонних дзвінків.

Вперше телефонували: 1745 осіб (36.79%). Загалом надійшло дзвінків: 6747 (55.28%).

Неприйнятих дзвінків:
– у робочий час: 5154 (42.23%) з них телефонували вперше: 495,
– у неробочий час: 304 (2.49%) з них телефонували вперше: 66.

У період з 11 по 25 жовтня здійснено 35127 дзвінків.  Вперше телефонували: 3006 осіб (41.53%). Прийнятих дзвінків: 9799 (27.90%).

Неприйнятих дзвінків:
– у робочий час: 24491 (69.72%), з них телефонували вперше: 1463.
– в неробочий час: 837 (2.38%), з них телефонували вперше: 193.

У продовж останнього тижня до адміністрації поліклініки почастішали скарги щодо неможливості додзвонитися у кол-центр поліклініки.

На основі проведеного моніторингу, виявлено факт зростання втричі у жовтні кількості звернень, у порівнянні з вереснем. Таке зростання пояснюють збільшенням кількості записів на вакцинацію від Covid-19.

З метою врегулювання ситуації, прийнято рішення про забезпечення можливості запису на вакцинацію на рецепціях у всіх філіях міської поліклініки: П. Орлика, 9, А. Шептицького, 7, Січових Стрільців, 22. Також можна здійснити запис у реєстратурі Дрогобицької районної лікарні. Крім цього буде збільшено кількість працівників кол-центру.

Телефони Кол-центру: (0324) 41-92-55, (067) 26-00-103.

Графік роботи:
Понеділок – п’ятниця: 08:00 – 19:00 (в зимовий період до 18:00 год.)
Субота: 08:00 – 15:00
Неділя: вихідний

Перейти до вмісту