Кількість скарг на послуги у сфері пасажирських перевезень у 2019 році зменшилась вдвічі

16:32 25 Лютого 2020

У 2019 році до відділу економіки ДМР надійшло 65 скарг та звернень громадян щодо роботи громадського транспорту. У 2018 році аналогічних скарг та звернень надійшло 133.

Таким чином кількість зауважень до роботи громадського транспорту у місті зменшилось вдвічі, — зазначають у відділі економіки ДМР.

Загалом у 2019 році автотранспортними підприємствами міст Дрогобича та Стебника, які здійснюють пасажирські перевезення на регулярних маршрутах, перевезено 3803,6 тисяч осіб. Цей показник на 5% перевищує дані у порівнянні з 2018 роком.

Також нагадуємо, для зручності дрогобичан у 2019 році відкрито новий маршрут громадського транспорту №6, який сполучає вулиці Самбірську та Стрийську.

Нагадуємо, подати звернення, скаргу чи пропозицію можна за допомогою е-сервісу «Електронне звернення».

Відстежити рух громадського транспорту міста можливо за допомогою е-сервісу «Онлайн рух маршрутного транспорту».

Також у центральній частині міста на зупинках громадського транспорту можливо відстежити рух маршруток за допомогою спеціальних інформаційних табло.

Перейти до вмісту