Забезпечення учасників АТО/ООС: 567,5 тис. грн освоєно з обласного бюджету у квітні-травні

16:46 24 Травня 2021
З метою надання соціальних гарантій учасникам АТО (ООС), членам їхніх сімей, а також сім’ям, члени яких загинули або постраждали під час проведення АТО в Львівській області 26 березня 2021 року прийнято Порядки щодо виконання заходів Комплексної програма соціальної підтримки учасників АТО на 2021 – 2025 роки.
Основною метою Програми є надання комплексної допомоги учасникам АТО, членам їх сімей та членам сімей загиблих (померлих) під час участі в АТО, родин Героїв Небесної Сотні, бійців-добровольців АТО.
На виконання даної Програми УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ДРОГОБИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ залучає кошти обласного бюджету, а саме:
✔️ надання одноразової адресної грошової допомоги демобілізованим воїнам, які повертаються з АТО/ООС, і звільненим особам, безпосереднім учасникам АТО/ООС, які захищали суверенітет та територіальну цілісність України — 21,0 тис. грн для 7 осіб;
✔️ призначення соціальних виплат дітям, пасинкам, падчеркам військовослужбовців, добровольців, волонтерів, які загинули під час участі в антитерористичній операції або померли внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, отриманих у зоні АТО/ООС — 87,5 тис. грн для 7-ми дітей;
✔️ надання і виплата одноразової грошової допомоги на/за встановлення пам’ятних знаків на могилах загиблих під час АТО/ООС та Героїв Небесної Сотні — 200,0 тис. грн для чотирьох родин;
✔️ надання адресної допомоги на реабілітацію осіб з інвалідністю внаслідок війни І, ІІ, ІІІ груп з числа осіб, які брали участь в АТО/ООС — 14-и особам на загальну суму 205,0 тис. грн;
✔️ надання одноразової адресної грошової допомоги бійцям-добровольцям АТО з нагоди Дня українського добровольця – 38,0 тис. грн для 19-ти осіб.
✔️ надання грошової допомоги внутрішньо переміщеним особам – учасникам АТО на вирішення матеріально-побутових проблем — 2-ом особам на загальну суму 16,0 тис. грн.
З початку дії Програми управлінням освоєно 576,5 тис. грн за рахунок коштів обласного бюджету.
Перейти до вмісту