Для чого містам брендинг? – У Дрогобичі ділилися досвідом та здобутками

12:49 23 Червня 2021

22 червня у Дрогобичі відбулась конференція “Для чого містам брендинг?”.

До міста завітали представники сфери туризму Трускавця, Борислава, Східниці, Нагуєвич, Тустані, Стебника, а також Мукачева.

Спікери розповіли про переваги, прибутки та розв’язання проблем у місті за допомогою брендингу. Ну й, звісно, навіщо він потрібен.

Зокрема, Олег Білий, арт директор White Studio Design, співзасновник Агенція Туристичних Ініціатив пояснив “Як я почав реформувати країну з каналізаційного люка”.

Дмитро Буланов, засновник Bulanov büro та куратор курсу візуальних комунікацій у Projector – “Чи можуть міста бути брендами? І навіщо?”.

А шрифтовий дизайнер Дмитро Растворцев провів творчу зустріч про “Міста та шрифти”.

«Не секрет, що у нашого регіону – величезний туристичний потенціал, який ми, об’єднавши зусилля, знання та компетенції, зможемо реалізувати» – прокоментував керівник КП «ТІЦ» Ігор Чава.

Також, Ігор Чава анонсував, що вже цього вересня у Дрогобичі відбудеться великий туристичний форум, куди завітають представники туризму з усієї країни та всі, кому цікава ця тема.

Форум триватиме два дні, упродовж яких експерти розповідатимуть про нові тенденції, лайфхаки, цікаві кейси та сучасні концепції туристичного розвитку.

КП «Туристично-інформаційний центр Дрогобича»

Перейти до вмісту