Бренд – складова маркетингової стратегії розвитку туризму. Досвід Дрогобича запозичила Черкащина

13:38 3 Серпня 2020

Новий образ, сильний емоційний «посил», сучасні меседжі, якісна візуалізація – рік тому в області розпочали роботу над брендом та айдентикою Черкащини. Залучали експертів та знавців з усієї України. Днями презентували результати роботи.

Про це інформує пресслужба Черкаської ОДА.

Оновити «ім’я» Черкаської області допомагали Ігор Чава та Олег Білий. Ініціювали роботу з айдентики Черкащини в обласному Департаменті регіонального розвитку.

Так розроблено бренд, графічну символіку та слоган «Черкащина – місце сили».

Про те, як розробляли айдентику для Черкащини, розповідає керівник Туристично-інформаційного центру Дрогобича, фахівець Агенції туристичних ініціатив Ігор Чава:

Працюючи над стратегією, аналізували можливості, актив, те, що є присутнє в конкретній області. Наша робота розпочалася з туристичного аудиту регіону. Побачили інфраструктуру, можливості для візитів, поспілкувалися з активом на місцях. Оскільки можна мати найкращі візуальні комунікації, але, якщо ти не маєш зацікавлених людей, то немає змісту рухатися далі. Завдання стратегії – донести до кожного мешканця області, що вони самі є брендом. Будь-хто, хто до неї буде звертатися, хай то будуть черкасці, інвестори, мають чітко розуміти, що відбувається в області, яка кінцева мета та для чого це все робиться. А це робиться для розвитку туризму, наповнити контентом цікавих місць, підняття їхньої «планки».

До візуалізації Черкащини долучився директор студії дизайну «White Studio Design» Олег Білий, який розробив туристичний логотип Дрогобича.

Перейти до вмісту