Відділ-центр надання адміністративних послуг

Начальник відділу:
Тішина Оксана Михайлівна

Код ЄДРПОУ:

26307196

Контакти

Адреса:
82100 м. Дрогобич, пл. Ринок, 1 (приміщення Дрогобицької міської ради, вхід в Центр ліворуч від центрального входу в міську раду)
Керівник: каб. 109
Телефон:
(03244)2-25-62
Факс:
(03244) 3-71-66
E-mail:
cnap@drohobych-rada.gov.ua
rada@drb.lviv.ua

Графік роботи (Змінено у зв’язку з карантинними обмеженнями):

Понеділок 08:00 – 17:00

Вівторок 08:00 –  17:00

Середа 08:00 – 17:00

Четвер 08:00 –  17:00

П’ятниця 08:00 – 15:45

Субота, неділя – вихідний

ЦНАП працює згідно затверджених інформаційних та технологічних карт надання адміністративних послуг, які разом із зразками заяв для отримання послуги розміщені на офіційному сайті Дрогобицької міської ради в розділі «Центр надання адміністративних послуг».
В інформаційних картах міститься вичерпна інформація про адміністративну послугу, а саме:

  • назва послуги, інформація про суб’єкт надання послуги – адреса, телефон, електронна адреса, прізвище керівника, графік прийому громадян;
  • вичерпний перелік документів, необхідних для отримання послуги, інформація щодо платності послуги;
  • термін надання послуги;
  • спосіб отримання результату послуги.
  • Зосередження в одному приміщенні найбільш запитуваних послуг;
  • Спрощення реєстраційних та дозвільних процедур;
  • Впровадження в роботу Закону України «Про адміністративні послуги»;
  • Відкритість і прозорість;
  • Отримання адміністративної послуги за мінімальну кількість відвідувань.

Начальник  відділу: Тішина Оксана Михайлівна

Адміністратори:

Галайдіна Ірина Володимирівна;

Наливайко Ольга Василівна;

Гуменяк Оксана Семенівна;

Химчук Уляна Мирославівна;

Грабар Анастасія Сергіївна;

Дем’яновський Роман Зіновійович;

Стадник Тіна Василівна;

Мілян Оксана Романівна;

Бялас Оксана Євгенівна;

Кушлик Галина Олександрівна;

Кришталь Ольга Василівна;

Ставицька Ольга Володимирівна.

Сектор державної реєстрації речових прав на нерухоме майно;

Державний реєстратор по реєстрації речового права  

Онишків Іванна Іванівна;

Процяк Наталія Михайлівна.

Сектор державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

Державний реєстратор по реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб

Столярчук Валентина Ярославівна,

Калічак-Павлій Ірина Зіновіївна.

2019 рік – 3838,41 грн.

2018 рік – 1 299,05 грн. 

2017 рік – 3 152,80 грн.

Біографічна довідка Керівника

Тішина Оксана Михайлівна 22.10.1971 року народження, одружена.
Освіта – вища. Посада – начальник відділу – центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Дрогобицької міської ради.
Закінчила в 1997 році Санкт-Петербургську медичну академію ім. Мечнікова по спеціальності медико-профілактична справа; в 2017 році Львівський регіональний інститут державного управління по спеціальності публічне управління та адміністрування.

Декларації про доходи

Тішина Оксана Михайлівна:

Галайдіна Ірина Володимирівна:

Наливайко Ольга Василівна:

Гуменяк Оксана Семенівна:

Химчук Уляна Мирославівна:

Грабар Анастасія Сергіївна:

Дем’яновський Роман Зіновійович:

Стадник Тіна Василівна:

Мілян Оксана Романівна:

Бялас Оксана Євгенівна:

Кушлик Галина Олександрівна:

Кришталь Ольга Василівна:

Ставицька Ольга Володимирівна:

Онишків Іванна Іванівна:

Процяк Наталія Михайлівна:

Столярчук Валентина Ярославівна:

Калічак-Павлій Ірина Зіновіївна:

Звіти по допорогових закупівлях

Станом на 05.06.2018 закуплено програмний продукт для формування реєстру територіальної громади в ТзОВ “ГРІС”.на суму 100 000  грн.

Не планується закупляти обладнання,меблі, оргтехніку чи іншу дороговартісну продукцію. Щомісячні витрати на утримання ЦНАП складаються з витрат на комунальні послуги, заробітню плату працівникам, аббонентна плата за обслуговування реєстрів, канцтовари, заправка картиджів.

Перелік адміністративних послуг ЦНАП

Інформаційні картки


ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ ЦНАП


Отримання довідки про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб.


Реєстрація / зняття з реєстрації місця проживання / перебування


Оформлення і видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм


Оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм вперше після досягнення 14-річного віку


Оформлення і видача паспорта громадянина україни для виїзду за кордон З безконтактним електронним носієм у зв’язку з обміном у разі:
1) зміни інформації, внесеної до паспорта для виїзду за кордон;
2) виявлення помилки в інформації, внесеній до паспорта для виїзду за кордон;
3) закінчення строку дії паспорта для виїзду за кордон;
4) непридатності паспорта для виїзду за кордон для подальшого використання.


Оформлення і видача паспорта громадянина України З безконтактним електронним носієм у разі обміну паспорта громадянина України (у формі картки) у зв’язку:

1) зі зміною інформації, внесеної до паспорта (крім додаткової змінної інформації);
2) отримання реєстраційного номера облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб —платників податків (РНОКПП) або повідомлення про відмову від прийняття зазначеного номера (за бажанням);
3) виявлення помилки в інформації, внесеній до паспорта;
4) закінчення строку дії паспорта;
5) непридатності паспорта для подальшого використання.


Оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у зв’язку з втратою/викраденням паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм


Оформлення і видача паспорта громадянина України З безконтактним електронним носієм у зв’язку з втратою/викраденням паспорта громадянина України зразка 1994 року (у формі книжечки)


Оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у разі обміну паспорта громадянина України зразка 1994 року (у формі книжечки) у зв’язку:

1) зі зміною інформації, внесеної до паспорта (прізвища, імені, по батькові, дати народження, місця народження);

2)  виявлення помилки в інформації, внесеній до паспорта;

3) непридатності паспорта для подальшого використання;

4) якщо особа досягла 25- чи 45-річного віку та не звернулася в установленому законодавством порядку не пізніше як через місяць після досягнення відповідного віку для вклеювання до паспорта громадянина України зразка 1994 року нових фотокарток;

5) обмін паспорта громадянина України зразка 1994 року на паспорт з безконтактним електронним носієм (за бажанням).


Оформлення і видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм замість втраченого або викраденого



ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

(Речові права)


Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна


Державна реєстрація права власності на нерухоме майно


Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно


Державна реєстрація обтяжень речових прав на нерухоме майно


Скасування запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно,
скасування державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, скасування рішення державного реєстратора
(за судовим рішення, яке набрало законної сили до 16.01.2020р.)


Виправлення технічної помилки у відомостях Державного реєстру речових прав


Заборона вчинення реєстраційних дій


Державна реєстрація іншого (відмінного від права власності) речового права на нерухоме майно (крім іпотеки)



ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

(Архбудконтроль)


Видача сертифіката у разі прийняття в експлуатацію об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) наслідками


Видача дозволу на виконання будівельних робіт, щодо об’єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) наслідками


Внесення змін до декларації про готовність об’єкта до експлуатації


Внесення змін до дозволу на виконання будівельних робіт, щодо об’єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) наслідками


Подання повідомлення про початок виконання будівельних робіт щодо обєктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта / про зміну даних у повідомленні про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта


Подання повідомлення про початок виконання будівельних робіт щодо обєктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до обєктів з незначними наслідками (СС1) / про зміну даних у повідомленні про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1)


Внесення змін до повідомлення про початок виконання підготовчих робіт чи
повідомлення про початок виконання будівельних робіт


Подання повідомлення про початок виконання підготовчих робіт / про зміну даних у повідомленні про початок виконання підготовчих робіт


Реєстрації декларації про готовність об’єкта до експлуатації


Подання повідомлення про зміну даних у зареєстрованій декларації про початок виконання підготовчих / будівельних робіт


ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

(Архітектура)


БУДІВЕЛЬНИЙ ПАСПОРТ НА ЗАБУДОВУ ЗЕМЕЛЬНОЇ ДІЛЯНКИ ТА ПРИСВОЄННЯ АДРЕСИ ОБ’ЄКТУ БУДІВНИЦТВА


УЗГОДЖЕННЯ ПАСПОРТА МАЛОЇ АРХІТЕКТУРНОЇ ФОРМИ (ВИВІСКИ) ТА ПАСПОРТА КОМПЛЕКСНОГО РОЗМІЩЕННЯ МАЛИХ АРХІТЕКТУРНИХ ФОРМ (ВИВІСОК)


ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО МІСТОБУДІВНИХ УМОВ ТА ОБМЕЖЕНЬ ДЛЯ ПРОЕКТУВАННЯ ОБ’ЄКТА БУДІВНИЦТВА У ЧАСТИНІ ЗМІНИ МІСЦЯ РОЗТАШУВАННЯ ОБ’ЄКТА.


ЗМІНА АДРЕСИ ОБ’ЄКТА НЕРУХОМОГО МАЙНА


МІСТОБУДІВНІ УМОВИ ТА ОБМЕЖЕННЯ ДЛЯ ПРОЕКТУВАННЯ ОБ’ЄКТА БУДІВНИЦТВА ТА ПРИСВОЄННЯ АДРЕСИ ОБ’ЄКТУ БУДІВНИЦТВА.


Надання викопіювання з топографічної зйомки міста М 1:500 та (або) М 1:2000


МІСТОБУДІВНІ УМОВИ ТА ОБМЕЖЕННЯ ДЛЯ ПРОЕКТУВАННЯ ОБ’ЄКТА БУДІВНИЦТВА ТА ПРИСВОЄННЯ АДРЕСИ ОБ’ЄКТУ БУДІВНИЦТВА.


Надання висновку по технічній документації із землеустрою щодо відведення земельної ділянки


ПАСПОРТ ПРИВ’ЯЗКИ МАЛОЇ АРХІТЕКТУРНОЇ ФОРМИ (ОГОРОЖІ)


ПАСПОРТ ПРИВ’ЯЗКИ РОЗМІЩЕННЯ ТИМЧАСОВИХ СПОРУД ДЛЯ ПРОВАДЖЕННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ


ПЕРЕВЕДЕННЯ ДАЧНИХ І САДОВИХ БУДИНКІВ, ЩО ВІДПОВІДАЮТЬ ДЕРЖАВНИМ БУДІВЕЛЬНИМ НОРМАМ, У ЖИЛІ БУДИНКИ


ПЕРЕВЕДЕННЯ ЖИТЛОВИХ БУДИНКІВ (КВАРТИР) І ПРИМІЩЕНЬ У НЕЖИЛІ ТА НЕЖИЛИХ ПРИМІЩЕНЬ (БУДІВЕЛЬ) У ЖИТЛОВІ



ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

(Послуги держгеокадастру)


ВИДАЧА ВИСНОВКУ ПРО ПОГОДЖЕННЯ ДОКУМЕНТАЦІЇ ІЗ ЗЕМЛЕУСТРОЮ


ВИДАЧА ВИТЯГУ З ТЕХНІЧНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ПРО НОРМАТИВНУ ГРОШОВУ ОЦІНКУ ЗЕМЕЛЬНОЇ ДІЛЯНКИ


ВНЕСЕННЯ ДО ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ ВІДОМОСТЕЙ (ЗМІН ДО НИХ) ПРО ЗЕМЕЛЬНУ ДІЛЯНКУ З ВИДАЧЕЮ ВИТЯГУ


ДЕРЖАВНА РЕЄСТРАЦІЯ ОБМЕЖЕНЬ У ВИКОРИСТАННІ ЗЕМЕЛЬ З ВИДАЧЕЮ ВИТЯГУ


ВИДАЧА ДОВІДКИ ПРО НАЯВНІСТЬ ТА РОЗМІР ЗЕМЕЛЬНОЇ ЧАСТКИ (ПАЮ), ДОВІДКИ ПРО НАЯВНІСТЬ У ДЕРЖАВНОМУ ЗЕМЕЛЬНОМУ КАДАСТРІ ВІДОМОСТЕЙ ПРО ОДЕРЖАННЯ У ВЛАСНІСТЬ ЗЕМЕЛЬНОЇ ДІЛЯНКИ У МЕЖАХ НОРМ БЕЗОПЛАТНОЇ ПРИВАТИЗАЦІЇ ЗА ПЕВНИМ ВИДОМ ЇЇ ЦІЛЬОВОГО ПРИЗНАЧЕННЯ (ВИКОРИСТАННЯ)


ВИПРАВЛЕННЯ ТЕХНІЧНОЇ ПОМИЛКИ У ВІДОМОСТЯХ З ДЕРЖАВНОГО
ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ ДОПУЩЕНОЇ ОРГАНОМ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ЙОГО ВЕДЕННЯ, З ВИДАЧЕЮ ВИТЯГУ


З ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ ЗЕМЕЛЬНОЇ ДІЛЯНКИ З ВИДАЧЕЮ ВИТЯГУ З ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ


НАДАННЯ ВІДОМОСТЕЙ З ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ У ФОРМІ ДОВІДОК, ЩО МІСТЯТЬ УЗАГАЛЬНЕНУ ІНФОРМАЦІЮ ПРО ЗЕМЛІ (ТЕРИТОРІЇ)


НАДАННЯ ВІДОМОСТЕЙ З ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ У ФОРМІ ВИТЯГІВ З ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ ПРО ЗЕМЕЛЬНУ ДІЛЯНКУ


ВНЕСЕННЯ ДО ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ ВІДОМОСТЕЙ (ЗМІН ДО НИХ) ПРО ЗЕМЛІ В МЕЖАХ ТЕРИТОРІЙ АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ОДИНИЦЬ З ВИДАЧЕЮ ВИТЯГУ


ВНЕСЕННЯ ДО ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ ВІДОМОСТЕЙ ПРО МЕЖІ ЧАСТИНИ ЗЕМЕЛЬНОЇ ДІЛЯНКИ, НА ЯКУ ПОШИРЮЮТЬСЯ ПРАВА СУБОРЕНДИ, СЕРВІТУТУ, З ВИДАЧЕЮ ВИТЯГУ


ВНЕСЕННЯ ДО ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ ВІДОМОСТЕЙ ПРО
ОБМЕЖЕННЯ У ВИКОРИСТАННІ ЗЕМЕЛЬ, ВСТАНОВЛЕНІ ЗАКОНАМИ ТА ПРИЙНЯТИМИ ВІДПОВІДНО ДО НИХ НОРМАТИВНО-ПРАВОВИМИ


НАДАННЯ ВІДОМОСТЕЙ З ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ У ФОРМІ ВИКОПІЮВАНЬ З КАРТОГРАФІЧНОЇ ОСНОВИ ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ, КАДАСТРОВОЇ


НАДАННЯ ВІДОМОСТЕЙ З ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ У ФОРМІ ВИТЯГІВ З ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ ПРО ЗЕМЛІ В МЕЖАХ


НАДАННЯ ВІДОМОСТЕЙ З ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ У ФОРМІ ВИТЯГІВ З ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ ПРО ОБМЕЖЕННЯ У ВИКОРИСТАННІ ЗЕМЕЛЬ


НАДАННЯ ВІДОМОСТЕЙ З ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ У ФОРМІ КОПІЙ ДОКУМЕНТІВ, ЩО СТВОРЮЮТЬСЯ ПІД ЧАС ВЕДЕННЯ ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ


ВИДАЧА ВІДОМОСТЕЙ З ДОКУМЕНТАЦІЇ ІЗ ЗЕМЛЕУСТРОЮ, ЩО ВКЛЮЧЕНА ДО ДЕРЖАВНОГО ФОНДУ ДОКУМЕНТАЦІЇ ІЗ ЗЕМЛЕУСТРОЮ



ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

(ФОП і ЮО)


З видачі виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб,
фізичних осіб – підприємців та громадських формувань


З видачі витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб,
фізичних осіб – підприємців та громадських формувань


З видачі документів, що містяться в реєстраційній справі
відповідної юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, фізичної особи – підприємця


З виправлення помилок, допущених у відомостях Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань


З державної реєстрації рішення про відміну рішення про припинення
громадського об’єднання


З державної реєстрації рішення про відміну рішення про
припинення юридичної особи (крім громадського формування)


З державної реєстрації включення відомостей про громадське
об’єднання, зареєстроване до 01 липня 2004 року, відомості про яке не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань


З державної реєстрації включення відомостей про фізичну особу –
підприємця, зареєстровану до 01 липня 2004 року, відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань


З державної реєстрації включення відомостей про юридичну особу,
зареєстровану до 01 липня 2004 року, відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (крім громадського формування)


З державної реєстрації зміни складу комісії з припинення (комісії з
реорганізації, ліквідаційної комісії) громадського об’єднання


З державної реєстрації зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) юридичної особи (крім громадського формування)


З державної реєстрації внесення змін до відомостей про відокремлений
підрозділ громадського об’єднання


З державної реєстрації внесення змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи (крім громадського формування)


З державної реєстрації змін до відомостей про громадське об’єднання,
що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів


З державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що
містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи (крім громадського формування)


З державної реєстрації змін до відомостей про фізичну особу –
підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань


З державної реєстрації переходу юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту (крім громадського формування)


З державної реєстрації припинення відокремленого підрозділу
громадського об’єднання


З державної реєстрації припинення відокремленого підрозділу
юридичної особи (крім громадського формування)


З державної реєстрації рішення про припинення громадського
об’єднання


З державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті
її ліквідації (крім громадського формування)


З державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її
реорганізації (крім громадського формування)


З державної реєстрації припинення підприємницької діяльності
фізичної особи – підприємця за її рішенням


З державної реєстрації припинення громадського об’єднання в
результаті його ліквідації


Чат-бот Гаряча лінія