Відділ-центр надання адміністративних послуг

Начальник відділу:
Тішина Оксана Михайлівна

Код ЄДРПОУ:

26307196

Контакти

Адреса:
82100 м. Дрогобич, пл. Ринок, 1 (приміщення Дрогобицької міської ради, вхід в Центр ліворуч від центрального входу в міську раду)
Керівник: каб. 109
Телефон:
(03244)2-25-62
Мобільний телефон:
(068)813-99-09
E-mail:
cnap@drohobych-rada.gov.ua
rada@drb.lviv.ua

Онлайн запис на отримання послуг в ЦНАП


Графік прийому громадян:


Понеділок 08:00 – 16:00
Вівторок 08:00 – 20:00
Середа 08:00 – 16:00
Четвер 08:00 – 16:00
П’ятниця 08:00 – 15:00
Субота 08:00 – 15:00
неділя та святкові –  дні вихідний



Наразі послугу у ЦНАП можна замовити
за телефоном: (03244) 2-25-62, (068) 813-99-09
або через E-mail: cnap@drohobych-rada.gov.ua.


ЦНАП працює згідно затверджених інформаційних та технологічних карт надання адміністративних послуг, які разом із зразками заяв для отримання послуги розміщені на офіційному сайті Дрогобицької міської ради в розділі «Центр надання адміністративних послуг».
В інформаційних картах міститься вичерпна інформація про адміністративну послугу, а саме:

  • назва послуги, інформація про суб’єкт надання послуги – адреса, телефон, електронна адреса, прізвище керівника, графік прийому громадян;
  • вичерпний перелік документів, необхідних для отримання послуги, інформація щодо платності послуги;
  • термін надання послуги;
  • спосіб отримання результату послуги.
  • Зосередження в одному приміщенні найбільш запитуваних послуг;
  • Спрощення реєстраційних та дозвільних процедур;
  • Впровадження в роботу Закону України «Про адміністративні послуги»;
  • Відкритість і прозорість;
  • Отримання адміністративної послуги за мінімальну кількість відвідувань.

Начальник  відділу: Тішина Оксана Михайлівна

Адміністратори:

Галайдіна Ірина Володимирівна;

Наливайко Ольга Василівна;

Гуменяк Оксана Семенівна;

Химчук Уляна Мирославівна;

Грабар Анастасія Сергіївна;

Дем’яновський Роман Зіновійович;

Стадник Тіна Василівна;

Мілян Оксана Романівна;

Бялас Оксана Євгенівна;

Кушлик Галина Олександрівна;

Кришталь Ольга Василівна;

Ставицька Ольга Володимирівна.

Сектор державної реєстрації речових прав на нерухоме майно;

Державний реєстратор по реєстрації речового права  

Онишків Іванна Іванівна;

Процяк Наталія Михайлівна.

Сектор державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

Державний реєстратор по реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб

Столярчук Валентина Ярославівна,

Калічак-Павлій Ірина Зіновіївна.

2019 рік – 3838,41 грн.

2018 рік – 1 299,05 грн. 

2017 рік – 3 152,80 грн.

Графік прийому в населених пунктах Дрогобицької територіальної громади

Графік прийому громадян адміністраторами
відділу-центру надання адміністративних послуг
виконкому Дрогобицької міської ради на віддалених робочих місцях
в населених пунктах Дрогобицької територіальної громади


Графік прийому громадян адміністратором
на пересувному віддаленому робочому місці
відділу-центру надання адміністративних послуг
виконкому Дрогобицької міської ради
в с. Унятичі, вул.. Паркова, 2


Графік прийому громадян адміністратором
на пересувному віддаленому робочому місці
відділу-центру надання адміністративних послуг
виконкому Дрогобицької міської ради
в с. Ступниця, вул.. Перемоги, 1.


Графік прийому громадян в територіальному підрозділі
відділу-центру надання адміністративних послуг
виконкому Дрогобицької міської ради
в м. Стебник


Графік прийому громадян адміністратором
на пересувному віддаленому робочому місці
відділу-центру надання адміністративних послуг
виконкому Дрогобицької міської ради
в с. Снятинка, вул. Зелена, 9


Графік прийому громадян адміністратором
на пересувному віддаленому робочому місці
відділу-центру надання адміністративних послуг
виконкому Дрогобицької міської ради
в с. Рихтичі, вул. Дрогобицька, 4


Графік прийому громадян адміністратором
на пересувному віддаленому робочому місці
відділу-центру надання адміністративних послуг
виконкому Дрогобицької міської ради
в с. Раневичі


Графік прийому громадян
на пересувному віддаленому робочому місці
відділу-центру надання адміністративних послуг
виконкому Дрогобицької міської ради
в с. Почаєвичі


Графік прийому громадян на пересувному віддаленому робочому місці
відділу-центру надання адміністративних послуг виконкому Дрогобицької міської ради
в с.Новошичі, вул.. Шевченка, 110


Графік прийому громадян адміністратором
на пересувному віддаленому робочому місці
відділу-центру надання адміністративних послуг
виконкому Дрогобицької міської ради
в с. Нижні Гаї, вул.. Зарічна, 1.


Графік прийому громадян адміністратором
на пересувному віддаленому робочому місці
відділу-центру надання адміністративних послуг
виконкому Дрогобицької міської ради
в с. Нагуєвичі, вул.. Івана Франка, 260


Графік прийому громадян адміністратором
на пересувному віддаленому робочому місці
відділу-центру надання адміністративних послуг
виконкому Дрогобицької міської ради
в с. Медвежа, вул.. Долішня, 1.


Графік прийому громадян адміністратором
на пересувному віддаленому робочому місці
відділу-центру надання адміністративних послуг
виконкому Дрогобицької міської ради
в с. Михайлевичі


Графік прийому громадян адміністратором
на пересувному віддаленому робочому місці
відділу-центру надання адміністративних послуг
виконкому Дрогобицької міської ради
в с. Лішня, вул. Івана Франка, 30


Графік прийому громадян адміністратором
на пересувному віддаленому робочому місці
відділу-центру надання адміністративних послуг
виконкому Дрогобицької міської ради
в с. Добрівляни, вул. Л. Українки, 1


Графік прийому громадян адміністратором
на пересувному віддаленому робочому місці
відділу-центру надання адміністративних послуг
виконкому Дрогобицької міської ради
в с. Дережичі, вул. Молодіжна, 73


Графік прийому громадян адміністраторомна пересувному віддаленому робочому місці
відділу-центру надання адміністративних послуг
виконкому Дрогобицької міської ради
в с. Верхні Гаї, вул. Залізнична, 4


Графік прийому громадян в територіальному підрозділі м. Стебник
відділу-центру надання адміністративних послуг
виконкому Дрогобицької міської ради
в с. Болехівці, вул.. Шкільна, 16

Інформація про адміністративні послуги


ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ ЦНАП



Відділ Державного архітектурно-будівельного контролю виконкому Дрогобицької міської ради



Видача дозволу на будівельні роботи


Видача сертифіката у разі прийняття СС2


Внесення змін до декларації про готовність до експлуатації


Внесення змін до дозволу на виконання будівельних робіт


Внесення змін до повідомлення


Повідомлення про будівельні роботи будівельний паспорт


Повідомлення про зміну даних у зареєстрованій декларації


Повідомлення про підготовчі роботи


Повідомлення про будівельні роботи CC1


Реєстрація декларації про готовність до експлуатації (зі змінами)



Управління інвестицій та економічного розвитку виконавчого комітету Дрогобицької міської ради



Дозвіл на виїзну торгівлю


Реклама_дозвіл


Реклама_пріоритет


Затвердження режиму роботи



Відділ містобудування та архітектури виконавчого комітету Дрогобицької міської ради



Будівельний паспорт з поштовою адресою


Внесення змін до будівельного паспорта на забудову земельної ділянки


Внесення змін у містобудівні умови


Зміна адреси обєкта нерухомого майна


Вивіска


Надання викопіювання м 1 2000 та М 1 500


Надання висновку


Паспорт огорож видача


Паспорт привязки тимчасових споруд


Надання містобудівних умов


Переведення житлових будинків


Переведення дач у житло


Присвоєння адреси обєкту



Управління у справах сім’ї, молоді та спорту виконавчого комітету Дрогобицької міської ради



Мати-героїня


Посвідчення з багатодітної сімї



Управління майна громади Дрогобицької міської ради



Включення земельної ділянки в перелік для продажу у власність
під об’єктом нерухомого майна


Надання дозволу на проведення невід’ємних покращень орендованого нежитлового приміщення


Затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки
(технічної документації по встановленню меж земельної ділянки) під об’єктами нерухомого майна та передачу в оренду земельної ділянки


Затвердження матеріалів проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та передача її у власність


Затвердження матеріалів проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та передача її у постійне користування


Затвердження матеріалів технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості)
та передача її у власність


Надання дозволу на приватизацію нежитлового приміщення шляхом викупу


Надання суб’єктам оціночної діяльності права на проведення оцінки майна
комунальної власності м. Дрогобича на підставі конкурсного відбору


Погодження меж земельної ділянки із суміжнім землекористувачем


Прийняття рішення про продовження договору оренди нерухомого майна
шляхом проведення аукціону


Прийняття рішення про продовження договору оренди нерухомого майна
без проведення аукціону


Продовження договору оренди земельної ділянки комунальної власності


Продовження терміну дії договору про встановлення особистого строкового
сервітуту для розміщення тимчасової споруди для провадження
підприємницької діяльності



Відділ-служба у справах дітей виконавчого комітету Дрогобицької міської ради



Видача актів обстеження умов проживання дитини або одного з батьків


Надання висновку органу опіки та піклування про цільове витрачання аліментів


Надання витягу з обліково-статистичної картки дитини-сироти


Надання копії рішення про затвердження висновку



Відділ-центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Дрогобицької міської ради



Видача довідки про зняття з реєстрації


Видача довідки про реєстрацію місця проживання/перебування


Зняття з реєстрації


Реєстрація місця перебування


Реєстрація місця проживання


Видача довідки про склад сімї або зареєстрованих осіб



Головне Управління Держспоживслужби у Львівській області



З ВИДАЧІ ЕКСПЛУАТАЦІЙНОГО ДОЗВОЛУ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ:
– на потужностях (об’єктах) з переробки неїстівних продуктів тваринного походження;
– на потужностях (об’єктах) з виробництва, змішування та приготування кормових добавок, преміксів, кормів


ВИДАЧА ЕКСПЛУАТАЦІЙНОГО ДОЗВОЛУ ОПЕРАТОРАМ РИНКУ, ЩО ПРОВАДЯТЬ ДІЯЛЬНІСТЬ, ПОВ’ЯЗАНУ З ВИРОБНИЦТВОМ ТА/АБО ЗБЕРІГАННЯМ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТВАРИННОГО ПОХОДЖЕННЯ


ВИДАЧА ДОЗВОЛУ (САНІТАРНОГО ПАСПОРТА) НА РОБОТУ З РАДІОАКТИВНИМИ РЕЧОВИНАМИ ТА ІНШИМИ ДЖЕРЕЛАМИ ІОНІЗУЮЧОГО ВИПРОМІНЮВАННЯ


ВИДАЧА ВЕТЕРИНАРНИХ ДОКУМЕНТІВ:
1) міжнародні ветеринарні сертифікати (для країн СНД – ветеринарні свідоцтва форми №1, №2 та №3) – при переміщенні за межі України;
2) ветеринарні свідоцтва (для України – форми №1 та №2) – при переміщенні за межі території Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва та Севастополя, районів, міст (крім харчових продуктів тваринного та рослинного походження для споживання людиною);
3) ветеринарні довідки – при переміщенні в межах району (крім харчових продуктів тваринного та рослинного походження для споживання людиною).



Департамент міського господарства Дрогобицької міської ради



Взяття на облік громадян, які потребують надання приміщення з фонду житла
для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб, у виконавчому комітеті міської ради


Видача дозволу (ордера) на видалення зелених насаджень


Видача дозволу на порушення об’єктів благоустрою (розкопки)


Надання житлового приміщення з фонду житла для тимчасового проживання
та видача на нього ордера


Включення заявника в список осіб, які користуються правом першочергового
або позачергового одержання житлової площі


Зарахування громадян на квартирний облік у виконавчому комітеті міської ради


Зміна наймача житлового приміщення


Зміна статусу службового житлового приміщення


Надання житла та видача ордера на надане житлове приміщення


Надання службового житлового приміщення та видача ордера на надане службове житлове приміщення


Виписка з протоколу засідання міжвідомчої комісії з розгляду питань, пов’язаних з відключенням споживачів від мереж централізованого опалення
та гарячого водопостачання



Дрогобицький МВ ГУ ДМС України у Львівській області



Оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм вперше після досягнення 14-річного віку


Оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у зв’язку з втратою/викраденням паспорта громадянина України зразка 1994 року (у формі книжечки)


Оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у зв’язку з втратою/викраденням паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм


Оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у разі обміну паспорта громадянина України зразка 1994 року (у формі книжечки) у зв’язку:

– зі зміною інформації, внесеної до паспорта (прізвища, імені, по батькові, дати
народження, місця народження);
– виявлення помилки в інформації, внесеної до паспорта;
– непридатності паспорта для подальшого використання;
– якщо особа досягла 25- чи 45-річного віку та не звернулася в установленому
законодавством порядку не пізніше як через місяць після досягнення відповідного
віку для вклеювання до паспорта громадянина України зразка 1994 року нових
фотокарток;
– у разі обміну паспорта громадянина України зразка 1994 року на паспорт з
безконтактним електронним носієм (за бажанням)


ID Оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у разі обміну паспорта громадянина України (у формі картки) у зв’язку:

– зі зміною інформації, внесеної до паспорта (крім додаткової змінної інформації);
– отримання реєстраційного номера облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (РНОКПП) або повідомлення про відмову
від прийняття зазначеного номера (за бажанням);
– виявлення помилки в інформації, внесеній до паспорта;
– закінчення строку дії паспорта;
– непридатності паспорта для подальшого використання


Оформлення і видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон
з безконтактним електронним носієм


Оформлення і видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон
з безконтактним електронним носієм
у зв’язку з обміном у разі:

1) зміни інформації, внесеної до паспорта для виїзду за кордон;
2) виявлення помилки в інформації, внесеній до паспорта для виїзду за кордон;
3) закінчення строку дії паспорта для виїзду за кордон;
4) непридатності паспорта для виїзду за кордон для подальшого використання


Оформлення і видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон
з безконтактним електронним носієм замість втраченого або викраденого


Вклеювання до паспорта громадянина України (зразка 1994 року) фотокартки
при досягненні 25- і 45-річного віку



Дрогобицький районний відділ ГУ ДСНС України у Львівській області



Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта
господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки



Загальний відділ виконавчого комітету Дрогобицької міської ради



Видача архівних витягів з документів



КП Муніципальна варта Дрогобицької міської ради



Реєстрація тварин



Сектор державної реєстрації речового права відділу-центру надання адміністративних послуг Дрогобицької міської ради



Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна


Виправлення технічної помилки у відомостях Державного реєстру речових прав


Заборона вчинення реєстраційних дій


Державна реєстрація іншого (відмінного від права власності) речового права
на нерухоме майно (крім іпотеки)


Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно


Державна реєстрація обтяжень речових прав на нерухоме майно


Скасування запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно,
скасування державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, скасування рішення державного реєстратора (за судовим рішення, яке набрало законної сили до 16.01.2020 р.)


Державна реєстрація права власності на нерухоме майно



Управління у справах сім’ї, молоді та спорту виконавчого комітету Дрогобицької міської ради



Присвоєння спортивних розрядів



Міськрайонне управління у Дрогобицькому районі та м. Дрогобичі Головного управління Держгеокадастру у Львівській області



Видача висновку про погодження


Видача витягу з технічної документації про нормативну


Виправлення технічної помилки


Внесення до ДЗК відомостей (змін до них) про зем. ділянку


Внесення до ДЗК відомостей про обмеження


Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з ДЗК


Державна реєстрація обмежень


Надання відомостей про земельну ділянку


Надання відомостей у формі довідок, що містять узагальнену інформацію


Надання відомостей у формі копій документів, що створюються під час ведення ДЗК


Видача відомостей з документації


Видача довідки про наявність та розмір зем. частки


Внесення до ДЗК відомостей (змін до них) про землі в межах територій


Внесення до ДЗК відомостей про межі частини зем. ділянки


Надання відомостей про землі в межах території


Надання відомостей про обмеження у використанні земель


Надання відомостей у формі викопіювань



Сектор реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців відділу-центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Дрогобицької міської ради



Видача виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб–підприємців та громадських формувань у паперовій формі для проставлення апостилю


Видача витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб –
підприємців та громадських формувань


Видача документів, що містяться в реєстраційній справі відповідної юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, фізичної особи – підприємця


Виправлення помилок, допущених у відомостях Єдиного державного реєстру
юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань


Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення
громадського об’єднання


Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення юридичної особи (крім громадського формування)


Державна реєстрація включення відомостей про громадське об’єднання, зареєстроване до 01 липня 2004 року, відомості про яке не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань


Державна реєстрація включення відомостей про фізичну особу – підприємця,
зареєстровану до 01 липня 2004 року, відомості про яку не містяться в Єдиному
державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань


Державна реєстрація включення відомостей про юридичну особу, зареєстровану до 01 липня 2004 року, відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань


Державна реєстрація переходу юридичної особи з модельного статуту на діяльність на підставі власного установчого документа (крім громадського формування)


Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) громадського об’єднання


Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) юридичної особи (крім громадського формування)


Державна реєстрація внесення змін до відомостей про відокремлений підрозділ громадського об’єднання


Державна реєстрація внесення змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи (крім громадського формування)


Державна реєстрація змін до відомостей про громадське об’єднання, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів


Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи (крім громадського формування)


Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань


Державна реєстрація переходу юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту (крім громадського формування)


Підтвердження відомостей про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи


Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу громадського об’єднання


Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу юридичної особи (крім громадського формування)


Державна реєстрація припинення громадського об’єднання в результаті його ліквідації


Державна реєстрація припинення громадського об’єднання в результаті його реорганізації


Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації (крім громадського формування)


Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її реорганізації (крім громадського формування)


Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця за її рішенням


Державна реєстрація фізичної особи підприємцем


Державна реєстрація рішення про припинення юридичної особи (крім громадського формування)


Державна реєстрація рішення про виділ громадського об’єднання


Державна реєстрація рішення про виділ юридичної особи (крім громадського формування)


Державна реєстрація рішення про припинення громадського об’єднання


Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу громадського об’єднання


Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу юридичної особи (крім громадського формування)


Державна реєстрація створення громадського об’єднання


Державна реєстрація створення юридичної особи (крім громадського формування)


Видача дубліката свідоцтва про державну реєстрацію статуту територіальної громади


Скасування державної реєстрації статуту територіальної громади


Державна реєстрація статуту територіальної громади


Державна реєстрація змін до статуту територіальної громади



Управління соціального захисту Дрогобицької міської ради



Відділ обслуговування інвалідів, ветеранів війни і праці


Надання одноразової матеріальної допомоги особам з інвалідністю та непрацюючим малозабезпеченим особам


Встановлення статусу особи з інвалідністю внаслідок війни


Встановлення статусу «Ветеран праці»


Встановлення статусу «Дитина війни»


Встановлення статусу учасника війни


Встановлення статусу члена сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни



Відділ персоніфікованого обліку та пільг


Надання пільг на житлово-комунальні послуги багатодітній сім’ї


Надання пільг на житлово-комунальні послуги батькам загиблого військовослужбовця


Вдова ветерана військової служби


Надання пільг на житлово-комунальні послуги вдові (вдівцю) ветерана військової служби


Надання пільг на житлово-комунальні послуги вдові (вдівцю) ветерана органів внутрішніх справ


Надання пільг на житлово-комунальні послуги вдові (вдівцю) ветерана служби цивільного захисту


Надання пільг на житлово-комунальні послуги вдові (вдівцю) військовослужбовця, її (його) діти


Надання пільг на житлово-комунальні послуги ветерану військової служби


Надання пільг на житлово-комунальні послуги ветерану Національної поліції


Надання пільг на житлово-комунальні послуги ветерану органів внутрішніх справ


Надання пільг на житлово-комунальні послуги ветерану служби цивільного захисту


Надання пільг на житлово-комунальні послуги дитині війни


Надання пільг на житлово-комунальні послуги дружині (чоловікові) військовослужбовця, який пропав безвісти, її (його) діти


Надання пільг на житлово-комунальні послуги особі з інвалідністю військової служби


Надання пільг на житлово-комунальні послуги особі з інвалідністю І групи внаслідок війни


Надання пільг на житлово-комунальні послуги особі з інвалідністю ІІ групи внаслідок війни


Надання пільг на житлово-комунальні послуги особі з інвалідністю ІІІ групи внаслідок війни


Надання пільг на житлово-комунальні послуги працівнику СБУ на пенсії


Надання пільг на житлово-комунальні послуги реабілітованій особі


Надання пільг на житлово-комунальні послуги постраждалим учасникам Революції Гідності


Надання пільг на житлово-комунальні послуги учаснику бойових дій


Надання пільг на житлово-комунальні послуги учаснику війни


Надання пільг на житлово-комунальні послуги
дружині (чоловікові) померлого громадянина ліквідатора ЧАЕС


Надання пільг на житлово-комунальні послуги особі ліквідатору ЧАЕС – І категорії


Надання пільг на житлово-комунальні послуги особі (ЧАЕС) – ІІ категорії – потерпілий


Надання пільг на житлово-комунальні послуги особі (ЧАЕС) – ІІ категорії – ліквідатор


Надання пільг на житлово-комунальні послуги члену сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни



Відділ прийому громадян


Надання тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме


Надання державної допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами


Надання державної допомоги на дітей, які виховуються в багатодітних сім’ях


Призначення та виплата грошової компенсації послуги з догляду за дитиною до трьох років «муніципальна няня»


Надання державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях за принципом “гроші ходять за дитиною”


Виплата допомоги на поховання осіб, які не мають права на пенсію, та осіб
з інвалідністю


Надання державної допомоги на дітей одиноким матерям


Допомога на поховання особи з інвалідністю з дитинства або дитини з інвалідністю


Надання державної допомоги особі, яка доглядає за хворою дитиною


Надання державної допомоги при усиновленні дитини


Надання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям


Надання державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю


Виплата одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня»


Надання державної допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування


Державна соціальна допомога одиноким особам, які досягли 80-річного віку та за висновком ЛКК потребують постійного стороннього догляду


Подання при народженні дитини одноразової натуральної допомоги “Пакунок малюка”


Надання державної допомоги при народжені дитини


Призначення державної соціальної допомоги на дітей з інвалідністю віком до 18 років


Призначення державної соціальної допомоги на догляд малозабезпеченим особам з інвалідністю підгрупи А І ГРУПИ


Призначення державної соціальної допомоги на догляд малозабезпеченим особам з інвалідністю підгрупи Б І групи


Призначення державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства І групи


Призначення державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства ІІ групи


Призначення державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства ІІІ групи


Призначення державної соціальної допомоги особам з інвалідністю ІІ групи, які не мають права на пенсію


Призначення державної соціальної допомоги особам з інвалідністю ІІІ групи, які не мають права на пенсію


Призначення і виплата компенсації фізичним особам які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі


Призначення надбавки на догляд за дитиною з інвалідністю віком від 6 років до 18 років


Призначення надбавки на догляд за дитиною з інвалідністю віком до 6 років


Призначення надбавки на догляд за особою з інвалідністю з дитинства підгрупи А І ГРУПИ


Призначення надбавки на догляд за особою з інвалідністю з дитинства підгрупи Б І групи


Призначення щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово- комунальних послуг


Надання щомісячної грошової допомоги особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу, яка за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за нею


Надання субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг


Надання субсидії для відшкодування витрат на придбання скрапленого газу,
твердого та рідкого пічного побутового палива


Надання державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію
та особам з інвалідністю


Виплата одноразової матеріальної допомоги особам, які постраждали від торгівлі людьми


Призначення тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі,
яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату



Реквізити для оплати послуг

Видача ID-картки замість вклеювання до паспорта громадянина фотокартки при досягненні 25- і 45-річного віку

Оформлення паспорта громадянина України ID картка

(термін виготовлення 20 робочих днів)

АДМІНІСТРАТИВНИЙ ЗБІР – 363,00 грн.
отримувач – ГУ ДМС України у Львівській області
ЄДРПОУ – 37831493
Найменування установи банку – Держказначейська служба України у м. Києві
МФО – 820172
р/р – UA508201720355159001000079807

Призначення платежу *;424618;1140011;1;РНОКПП;*

В призначенні платежу обов’язково вказувати код підрозділу (424618), код платежу (1140011) та РНОКПП
(реєстраційний номер облікової картки платника податків, який складається з 10 цифр)

 

(термін виготовлення 10 робочих днів)

АДМІНІСТРАТИВНИЙ ЗБІР – 489,00 грн.
отримувач – ГУ ДМС України у Львівській області
ЄДРПОУ – 37831493
Найменування установи банку – Держказначейська служба України у м. Києві
МФО – 820172
р/р – UA508201720355159001000079807

Призначення платежу *;424618;1140012;1;РНОКПП;*

В призначенні платежу обов’язково вказувати код підрозділу (424618), код платежу (1140012) та РНОКПП
(реєстраційний номер облікової картки платника податків, який складається з 10 цифр)


Обмін паспорта громадянина (ID-картки) в разі зміни (переміни) прізвища, імені або по батькові

Оформлення паспорта громадянина України ID картка

( термін виготовлення 20 робочих днів )

АДМІНІСТРАТИВНИЙ ЗБІР – 363,00 грн.
отримувач – ГУ ДМС України у Львівській області
ЄДРПОУ – 37831493
Найменування установи банку – Держказначейська служба України у м. Києві
МФО – 820172
р/р – UA508201720355159001000079807

Призначення платежу *;424618;1140011;1;РНОКПП;*

В призначенні платежу обов’язково вказувати код підрозділу (424618), код платежу (1140011) та РНОКПП
(реєстраційний номер облікової картки платника податків, який складається з 10 цифр)

(наприклад*;424618;1140011;1;РНОКПП;*, платник НОВЕ ПРІЗВИЩЕ (ІМ’Я, ПО БАТЬКОВІ))

( термін виготовлення 10 робочих днів )

АДМІНІСТРАТИВНИЙ ЗБІР – 489,00 грн.
отримувач – ГУ ДМС України у Львівській області
ЄДРПОУ – 37831493
Найменування установи банку – Держказначейська служба України у м. Києві
МФО – 820172
р/р – UA508201720355159001000079807

Призначення платежу *;424618;1140012;1;РНОКПП;*

В призначенні платежу обов’язково вказувати код підрозділу (424618), код платежу (1140012) та РНОКПП
(реєстраційний номер облікової картки платника податків, який складається з 10 цифр)

(наприклад *;424618;1140012;1;РНОКПП;*, платник НОВЕ ПРІЗВИЩЕ (ІМ’Я, ПО БАТЬКОВІ))


Обмін паспорта громадянина (ID-картки) у разі непридатності для користування

Оформлення паспорта громадянина України ID картка

у зв’язку з непридатністю до користування

(термін виготовлення 20 робочих днів)

АДМІНІСТРАТИВНИЙ ЗБІР – 363,00 грн.
отримувач – ГУ ДМС України у Львівській області
ЄДРПОУ – 37831493
Найменування установи банку – Держказначейська служба України у м. Києві
МФО – 820172
р/р – UA508201720355159001000079807

Призначення платежу *;424618;1140011;1;РНОКПП;*

В призначенні платежу обов’язково вказувати код підрозділу (424618), код платежу (1140011); кількість послуг, що підлягають оплаті та РНОКПП (реєстраційний номер облікової картки платника податків, який складається з 10 цифр)
(наприклад*;424618;1140011;1;РНОКПП;*, платник – прізвище, ім’я, по батькові)

(термін виготовлення 10 робочих днів)

АДМІНІСТРАТИВНИЙ ЗБІР – 489,00 грн.
отримувач – ГУ ДМС України у Львівській області
ЄДРПОУ – 37831493
Найменування установи банку – Держказначейська служба України у м. Києві
МФО – 820172
р/р – UA508201720355159001000079807

Призначення платежу *;424618;1140012;1;РНОКПП;*

В призначенні платежу обов’язково вказувати код підрозділу ( 424618), код платежу (1140012); кількість послуг, що підлягають оплаті та РНОКПП (реєстраційний номер облікової картки платника податків, який складається з 10 цифр)

(наприклад*;424618;1140012;1;РНОКПП;*платник – прізвище, ім’я, по батькові)

=====================================================
Зверніть увагу, що у разі оформлення ID-картки замість втраченого або зіпсованого паспорту громадянина України (книжечки або ID-картки) необхідно крім адміністративного збору додатково сплатити державне мито у сумі 34 грн.

 

ДЕРЖМИТО – 34,00 грн.
отримувач – ГУК Львів/Дрогобицька ТГ/22090400
ЄДРПОУ – 38008294
МФО – 899998
р/р – UA238999980314050538000013931

 


Паспорт громадянина України (ID-картки) замість утраченого або викраденого

( термін виготовлення 20 робочих днів )

Адміністративний збір – 363,00 грн.
отримувач – ГУ ДМСУ у Львівській області
ЄДРПОУ – 37831493
МФО – 820172
Рахунок – UA508201720355159001000079807 ДКС України у м.Києві

Призначення платежу *;424618;1140011;1;РНОКПП;*

В призначенні платежу обов’язково вказувати код підрозділу ( 424618), код платежу (1140011); кількість послуг, що підлягають оплаті(1) та РНОКПП (реєстраційний номер облікової картки платника податків, який складається з 10 цифр)

Оформлення (у тому числі замість втраченого або викраденого)
та обмін паспорта громадянина України (у формі картки)
крім оформлення паспорта громадянина України вперше,
з дня оформлення заяви – анкети у строк не пізніше ніж через
20 робочих днів

( термін виготовлення 10 робочих днів )

АДМІНІСТРАТИВНИЙ ЗБІР – 489,00 грн.
отримувач – ГУ ДМС України у Львівській області
ЄДРПОУ – 37831493

МФО – 820172

Рахунок – UA508201720355159001000079807 ДКС України у м. Києві

Призначення платежу *;424618;1140012;1;РНОКПП;*

В призначенні платежу обов’язково вказувати код підрозділу ( 424618), код платежу (1140012); кількість послуг, що підлягають оплаті(1) та РНОКПП (реєстраційний номер облікової картки платника податків, який складається з 10 цифр)

(наприклад *;424618;1140012;1;РНОКПП;*, платник – прізвище, ім’я, по батькові)

_______________________________________________________________________________________

ДЕРЖМИТО – 34,00 грн.
отримувач – ГУК Львів/Дрогобицька ТГ/22090400
ЄДРПОУ – 38008294
МФО – 899998
р/р – UA238999980314050538000013931


Оформлення та видача паспорта громадянина України (ID-картки) по досягненні 14-річного віку

Ця послуга є безкоштовною для громадян


Паспорт громадянина для виїзду за кордон

РЕКВІЗИТИ ДЛЯ ОПЛАТИ :

Оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон

( термін виготовлення 20 робочих днів )

АДМІНІСТРАТИВНИЙ ЗБІР – 694,00 грн.
отримувач – ГУ ДМС України у Львівській області
ЄДРПОУ – 37831493
Найменування установи банку Держказначейська служба України у м. Києві
МФО – 820172
р/р – UA508201720355159001000079807

Призначення платежу *;424619;1140013;1;РНОКПП;*
В призначенні платежу обов’язково вказувати код підрозділу (424619), код платежу (1140013); кількість послуг, що підлягають оплаті(1) та РНОКПП (реєстраційний номер облікової картки платника податків, який складається з 10 цифр)
(наприклад *;424619;1140013;1;РНОКПП;*, платник – прізвище, ім’я, по батькові )

Оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон

(термін виготовлення 7 робочих днів)

АДМІНІСТРАТИВНИЙ ЗБІР – 1046,00 грн.
отримувач – ГУ ДМС України у Львівській області
ЄДРПОУ – 37831493
Найменування установи банку Держказначейська служба України у м. Києві
МФО – 820172
р/р – UA508201720355159001000079807

Призначення платежу *;424619;1140014;1;РНОКПП;*

В призначенні платежу обов’язково вказувати код підрозділу (424619); код платежу (1140014); кількість послуг; що підлягають оплаті (1) та РНОКПП ( реєстраційний номер облікової карти платника податків, який складається з 10 цифр)

(наприклад *;424619;1140014;1;РНОКПП;*, платник – прізвище, ім’я, по батькові )

 

Для малолітньої дитини, якій РНОКПП (реєстраційний номер облікової картки платника податків) не присвоєно, замість РНОКПП вказується серія та номер свідоцтва про народження

 

(термін виготовлення 20 робочих днів)

(Наприклад:*;424619;1140013;1;1-СГ 154412;* платник – прізвище, ім’я, по батькові дитини)

 

(термін виготовлення 7 робочих днів)

(Наприклад:*;424619;1140014;1;1-СГ 154412;* платник – прізвище, ім’я, по батькові дитини)

Перелік адміністративних послуг ЦНАП

Біографічна довідка Керівника

Тішина Оксана Михайлівна 22.10.1971 року народження, одружена.
Освіта – вища. Посада – начальник відділу – центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Дрогобицької міської ради.
Закінчила в 1997 році Санкт-Петербургську медичну академію ім. Мечнікова по спеціальності медико-профілактична справа; в 2017 році Львівський регіональний інститут державного управління по спеціальності публічне управління та адміністрування.

Декларації про доходи

Тішина Оксана Михайлівна:

Галайдіна Ірина Володимирівна:

Наливайко Ольга Василівна:

Гуменяк Оксана Семенівна:

Химчук Уляна Мирославівна:

Грабар Анастасія Сергіївна:

Дем’яновський Роман Зіновійович:

Стадник Тіна Василівна:

Мілян Оксана Романівна:

Бялас Оксана Євгенівна:

Кушлик Галина Олександрівна:

Кришталь Ольга Василівна:

Ставицька Ольга Володимирівна:

Онишків Іванна Іванівна:

Процяк Наталія Михайлівна:

Столярчук Валентина Ярославівна:

Калічак-Павлій Ірина Зіновіївна:

Звіти по допорогових закупівлях

Станом на 05.06.2018 закуплено програмний продукт для формування реєстру територіальної громади в ТзОВ “ГРІС”.на суму 100 000  грн.

Не планується закупляти обладнання,меблі, оргтехніку чи іншу дороговартісну продукцію. Щомісячні витрати на утримання ЦНАП складаються з витрат на комунальні послуги, заробітню плату працівникам, аббонентна плата за обслуговування реєстрів, канцтовари, заправка картиджів.
Чат-бот Гаряча лінія