Е-сервіс «Відкрите місто»: Тарас Кучма провів чергову робочу нараду з комунальниками

10 Січня 15:53

У грудні 2019 року дрогобичани 32 рази повідомили про житлово-комунальні проблеми, скориставшись е-сервісом «Відкрите місто». З них 17 проблемних питань вже вирішено.

Станом на сьогодні у роботі комунальних служб міста перебуває 233 зазначені мешканцями проблеми.

З них 109 житлово-комунальних проблем зобов`язане усунути КП «Комбінат міського господарства» ДМР, 79 – Департамент міського господарства, 7 – КП «Управитель ЖЕО» та 4 – КП «Дрогобичводоканал».

Про це у п`ятницю, 10 січня, йшлося під час чергової робочої наради міського голови Дрогобича Тараса Кучми з керівниками підрозділів комунальної сфери міста щодо роботи е-сервісу «Відкрите місто».

Всього за 2019 рік на е-сервісі «Відкрите місто» громадяни вказали близько 600 проблем.

Серед питань, з якими звертаються дрогобичани, під час наради виокремили перевірку навісних конструкцій на площі Ринок, заміну сміттєвих баків на вул. Святого Юра, які були пошкоджені вандалами, пошкодження труби водопостачання та ін.

Також комунальники повідомили, що для аварійної труби мережі водопостачання будинку №26 на площі Ринок, 22 січня буде припинено водопостачання. А вже 13 січня КП «Дрогобичтеплоенерго» розпочне розкопки на вулиці Шкільній для ліквідації проблеми з протікання тепломережі.

Нагадаємо, повідомити про проблему повідомити у Дрогобичі про будь-яку проблему у комунальній сфері міста можливо за допомогою е-сервісу «Відкрите місто».

Чат-бот Гаряча лінія