У Дрогобичі затвердили бюджет на 2017 рік

0:00 23 Грудня 2016

IMG_1347

У вівторок, 20 грудня, відбулося ІІ пленарне засідання XVII сесії Дрогобицької міської ради. Одним з проектів порядку денного було розглянуто питання «Про міський бюджет м. Дрогобича на 2017 рік». Оскільки проект бюджету 2017 року було обговорено на всіх депутатських комісіях та погоджувальній раді, то депутати одразу проголосували за ухвалу рішення — «за основу і в цілому».

Нагадаємо, бюджет 2017 року обговорили на громадських слуханнях, а також на зустрічах, які проводили у КУ «Інститут міста».

За результатами прийнятого рішення, доходи міського бюджету м. Дрогобича у 2017 році становитимуть 655262,2 тис. грн., в тому числі доходи загального фонду міського бюджету 643220,5 тис. грн., доходи спеціального фонду міського бюджету 12041,7 тис. грн., у тому числі бюджету розвитку 2000,0 тис. грн..

Видатки міського бюджету м. Дрогобича становитимуть 655262,2 тис. грн., в тому числі видатки загального фонду бюджету 629770,5 тис. грн., видатки спеціального фонду бюджету 20491,7 тис. грн..

Оборотний касовий залишок бюджетних коштів бюджету становитиме 200,0 тис. грн., профіцит загального фонду міського бюджету на 2017 рік у сумі 8450,0 тис. грн., напрямком використання якого визначити передачу коштів із загального фонду до бюджету розвитку спеціального фонду та дефіцит спеціального фонду у сумі 8450,0 тис. грн..

Передбачена загальна сума видатків бюджету розвитку у сумі 10450,0 тис. грн..

Резервний фонд міського бюджету на 2017 рік передбачено у сумі 300,0 тис. гривень.

Як прокоментувала начальник фінансового управління Оксана Савран, у бюджеті 2017 року передбачено збільшення суми коштів на оплату харчування дітей у загальноосвітніх закладах міста. Оскільки державним бюджетом передбачається субвенція на оплату заробітної плати освітянам, то проблем з виплатою заробітної плати у 2017 році не виникне. Однак залишається проблема з фінансуванням медичної галузі міста.

Недоїмка видаткової частини на медицину міста складає близько 48 млн гривень.

Перейти до вмісту