Тарас Кучма: Е-сервіс «Відкрите місто» — дієвий механізм комунікації з мешканцями міста. ФОТО

0:00 25 Квітня 2018

Про чергові результати роботи е-сервісу «Відкрите місто» у середу, 25 квітня, обговорили посадовці Дрогобицької міської ради під час наради з міським головою Тарасом Кучмою.

На початку наради міський голова Тарас Кучма наголосив посадовцям на важливості уваги проблемам благоустрою міста. З цього питання відбудеться додаткова нарада міського голови з представниками Муніципальної варти Дрогобича та інспектора з благоустрою. Також Тарас Кучма доручив керівництву КП «Комбінат міського господарства» спільно з Департаментом міського господарства продумати можливість переробки гілок дерев на щепу та її реалізацію, як варіант залучення додаткових коштів, за які повторно можна проводити зрізку аварійних дерев у місті. Після цього було проведено аналіз питань, які перебувають на розгляді. Оскільки найбільше питань, які , згідно з даними е-сервісу «Відкрите місто», залишаються невирішеними, є у Департаменті міського господарства та інспектора з благоустрою. Міський голова доручив заступнику керівника ДМГ Івану Лепкому та інспектору з благоустрою Людмилі Ільченко прозвітувати про хід їх вирішення 15 травня.

У ході наради керівник відділу ІТ та аналізу Станіслав Гайдер повідомив, що зараз спостерігається найбільша кількість поданих мешканцями міста звернень за весь період роботи е-сервісу «Відкрите місто» у Дрогобичі. Тому важливо оперативно реагувати та вирішувати проблеми. Відтак міський голова Тарас Кучма ініціював проведення зустрічі з відповідальними працівниками за роботу е-сервісу «Відкрите місто» у структурних підрозділах та комунальних підприємствах ДМР.

«Сервіс «Відкрите місто» — наше обличчя, а передусім — це моє обличчя, як міського голови Дрогобича, адже на всіх зустрічах з дрогобичанами я рекомендую їм цей сервіс, зручність користування ним та його дієвість, адже я постійно відстежую стан виконання звернень. Тому мені важливо, щоб усі звернення розглядалися вчасно, а проблеми вирішувалися оперативно. Більше того, за роботою цього сервісу стежать багато організацій, в тому числі й міжнародних. Часто мене запитують про ефективність цього сервісу мої колеги на офіційних зустрічах і я запевнюю їх, що це дієвий механізм комунікації з мешканцями міста. Тому ми повинні підтримувати та удосконалювати свій статус», — на завершення наради звернувся до посадовців ДМР Тарас Кучма.

Перейти до вмісту