Розділ: Управління праці та соціального захисту населення: Про управління праці

Положення

Управління праці та соціального захисту населення Дрогобицької міської ради (надалі управління) відповідно до законодавства України утворюється міською радою, є підзвітним і підконтрольним раді, підпорядкованим її виконавчому комітету, міському голові та Львівському обласному управлінню праці та соціального захисту населення обласної державної адміністрації.
Управління у своїй діяльності керується Конституцією України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, наказами Мінпраці, рішеннями обласної ради і ухвалами міської ради, розпорядженнями голови Львівської облдержадміністрації, наказами начальника управління праці та соціального захисту населення Львівської області, рішеннями виконкому Дрогобицької міської ради, розпорядженнями міського голови, цим положенням та іншими нормативними актами.
Управління підпорядковується згідно з розподілом обов’язків між керівництвом міської ради заступнику міського голови з гуманітарних питань .

Основні завдання управління.
- Реалізація державної політики у сфері захисту соціально незахищених громадян на території міста.
- Правильне та своєчасне призначення та виплата встановлених законодавством державних допомог і компенсацій.
- Надання адресної соціальної допомоги і підтримки малозабезпечених громадян і сімей з дітьми, призначення та виплата цільової грошової допомоги на прожиття, здійснення комплексних заходів соціального захисту населення.
- Забезпечення у межах своїх повноважень дотримання законодавства про працю, охорону праці, зайнятість, загальнообов’язкове державне соціальне страхування, пенсійне забезпечення, соціальний захист населення.
- Удосконалення форм і засад соціального партнерства, організація співробітництва місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з профспілками та організаціями роботодавців.
- Здійснення разом з відповідними місцевими органами виконавчої влади і органами місцевого самоврядування, громадськими організаціями комплексних програм поліпшення обслуговування інвалідів, одиноких непрацездатних громадян, а також пристарілих та всебічний розвиток надомних форм їх обслуговування, здійснення контролю за наданням послуг із соціального захисту.
- Забезпечення працевлаштування інвалідів, сприяння здобуттю ними освіти і класифікації на рівні, що відповідає їхнім здібностям і можливостям.
- Здійснення контролю за правильністю призначення і виплати пенсій органами Пенсійного фонду.
- Забезпечення соціального захисту малозабезпеченим громадянам шляхом надання субсидій.
- Здійснення контролю за цільовим використанням коштів, передбачених для надання субсидій населенню та забезпечення своєчасності розрахунків з організаціями, що надають житлово-комунальні послуги.