Не надавати жодного дозволу на розміщення реклами по місту допоки не буде розроблено відповідне Положення, — позиція виконавчого комітету ДМР

Зовнішня реклама — чудовий спосіб прорекламувати свій товар чи послугу. Однак в погоні за клієнтом чимало суб’єктів господарювання розміщують зовнішню рекламу хаотично та бездумно, нехтуючи будь-яким відчуттям естетики, більше того, такі дії призводять до руйнування фасадів історично-архітектурної спадщини міста Дрогобича.

Відтак на останньому засіданні виконавчого комітету Дрогобицької міської ради у середу, 16 серпня, під час розгляду проектів рішень про надання дозволів на розміщення зовнішньої реклами, членами виконкому одноголосно було вирішено не надавати жодного дозволу на розміщення реклами по місту допоки не буде розроблено відповідне Положення про розміщення зовнішньої реклами у місті. Активно цю позицію в ході обговорення відстоювали секретар ради Олег Хрущ та заступник міського голови Василь Качмар, внісши низку пропозицій, які ляжуть в основу розробки нового Положення.

З цього приводу міський голова Дрогобича Тарас Кучма дав доручення відділу економіки Дрогобицької міської ради розробити Положення про розміщення зовнішньої реклами у Дрогобичі, яке окреслить чіткі вимоги до місць розміщення рекламних щитів, щільності їх розташування та зовнішнього вигляду.

«Наше місто переповнене рекламними носіями, які розташовані хаотично, мають різний формат, більшість не підлягає жодним нормам, кожен встановлює їх на свій лад. Визначення чітких вимог до рекламних носіїв однозначно покращить вигляд міста.», — зазначив Тарас Кучма.

Варто зазначити, що вирішенням проблеми з розміщення реклами у місті також занепокоєна громадськість Дрогобича. Активні дрогобичани долучаються до вирішення проблеми шляхом створення відповідних петицій, закликають все більше і більше людей бережливо ставитися до свого міста.

Читайте також: