У Дрогобича з`явиться власний туристичний логотип: яким він буде?

0:00 22 Травня 2018

На початку квітня дрогобичани у межах публічних консультацій обрали туристичний слоган свого міста.

Серед трьох запропонованих слоганів найбільшу підтримку дрогобичан та кількість голосів, які активні жителі мали змогу віддати за допомогою е-ресурсу «Ваша думка» або відправивши SMS на вказаний номер, отримав туристичний слоган — «Дрогобич — в ньому вся сіль» з результатом 74,8%.

Як зазначив під час оголошення результатів відбору туристичного слогану міста керівник Туристично-інформаційного центру Дрогобича Ігор Чава, тепер, коли дрогобичани самостійно обрали свій слоган, Туристично-інформаційний центр працюватиме над розробкою логотипу міста та брендбуку.

Відтак Туристично-інформаційний центр Дрогобича оголосив конкурс з відбору найкращого туристичного логотипу зі слоганом «Дрогобич — у ньому вся сіль».

За результатами конкурсу, який тривав до 20 травня, до ТІЦу надійшло 14 заявок.

«Вже у п`ятницю, 25 травня, конкурсна комісія з числа керівництва міста, депутатського корпусу та громадськості обере найбільш відповідний для Дрогобича логотип», — повідомляє Ігор Чава.

Також керівник ТІЦу Дрогобича наголошує, що критерії, якими керуватиметься комісія під час відбору логотипу, це рівень відповідності логотипу до духу міста та його унікальність, а також наскільки логотип буде цікавим для туристів.

Нагадаємо, що матеріальна винагорода за розробку дизайну логотипу становить 10 тисяч гривень.

Переглянути усі 14 заявок ймовірного логотипу Дрогобича можна, перейшовши за посиланням: https://drive.google.com/drive/folders/1Sq7-xovSbHbNG_ApSnLQAvjJkm_cmNPa

Перейти до вмісту