Дрогобицька ОДПІ: На «гарячій лінії» запитували про переваги подачі електронної звітності

0:00 24 Лютого 2017

У п’ятницю, 17 лютого, відбувся сеанс телефонного зв’язку “гаряча лінія” із завідувачем сектору інформаційних технологій Олегом Степановичем Романом з питань подання електронної звітності та застосування електронних сервісів ДФС. Пропонуємо вашій увазі найбільш актуальні питання-відповіді, що обговорювалися під час телефонного сеансу.

Які переваги подачі електронної звітністі ?

ДФС України запроваджено електронний сервіс, який дає можливість платникам податків взагалі не звертатися до фіскального органу, а використовуючи Інтернет-ресурс формувати звіт та направляти його до контролюючого органу. Це найкращий засіб уникнення черг.

Яким чином укласти договір «Про визнання електронних документів» з органом ДФС в електронному вигляді?

Для укладення договору «Про визнання електронних документів» з органом ДФС в електронному вигляді можуть бути використані безкоштовні програми та онлайн сервіси надані компаніями-учасниками Меморандуму щодо поліпшення процесу подання звітності, впровадження електронних сервісів та розвитку електронного документообігу, які доступні у розділі «Програмне забезпечення» інформаційного ресурсу АЦСК ІДД за посиланням http://acskidd.gov.ua.

Який термін розгляду договору «Про визнання електронних документів»?

Термін розгляду договору «Про визнання електронних документів» з боку органів ДФС не перевищує 5 робочих днів. Нагадуємо, що квитанції мають розширення «.rpl» та відкриваються за допомогою ключа електронної печатки для юридичної особи або фізичної особи – підприємця, а у разі відсутності у фізичної особи – підприємця печатки –ключем його підпису. Інші файли, що мають розширення «.xml» не потребують розшифрування. Електронні звіти можна відправляти лише після отримання квитанції про успішне підписання договору з боку органів ДФС.

Чи можна отримати довідку про свої доходи скориставшись електронним цифровим підписом ?

В рамках кампанії декларування доходів громадян та електронного декларування доходів державних службовців громадяни можуть скористатися сервісом «Електронний кабінет платника» в частині отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді (далі – відомості про доходи) та отримати відомості про доходи в електронному вигляді з використанням електронного цифрового підпису (ЕЦП).

Безкоштовно отримати ЕЦП можна в акредитованому центрі сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (АЦСК ІДД). Запит для отримання відомостей про доходи формується виключно фізичними особами – платниками податків для отримання інформації про себе.

Детально ознайомитись з Порядком отримання відомостей про доходи засобами «Електронного кабінету платника» можна на офіційному веб-порталі ДФС. Звертаємо увагу, що відомості про суми отриманих доходів та суми сплачених податків в електронному вигляді надаються за останні три роки (за кожний квартал), відомості за останній звітний період (квартал) надаються через 60 днів після його закінчення.

Як можна скористатися загальнодоступним інформаційно-довідковим ресурсом ?

На загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (далі – ЗІР) представлена офіційна позиція ДФС з питань щодо оподаткування, митної справи, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, електронного цифрового підпису та іншого законодавства, контроль за додержанням якого покладено на органи ДФС.

Розміщена в ЗІР інформація постійно актуалізується та систематизується для оптимального сприйняття. Скористатись ЗІР можна на офіційному веб-порталі ДФС за посиланням: «Загальнодоступний інформаційно – довідковий ресурс», або за електронною адресою: http://zir.sfs.gov.ua.

Дрогобицька ОДПІ

Перейти до вмісту