Андрій Янів: Будь-якого водія міського маршрутного транспорту одразу ж звільняється з роботи у разі надходження на нього скарг від пасажирів

0:00 4 Серпня 2017

У четвер, 3 серпня, у Дрогобицькій Ратуші під головуванням міського голови Дрогобича Тараса Кучми відбулася робоча нарада з керівниками комунальних підприємств та структурних підрозділів міської ради щодо підсумків роботи е-сервісу «Відкрите місто» за липень 2017 року.

Відтак службами за останній місяць по роботі е-сервісу «Відкрите місто»:

  • Відновлено проламані каналізаційні люки;
  • Відновлено пішохідні переходи;
  • Відновлено дорожнє покриття на декількох вулицях міста;
  • Відновлено роботу світлофорів;
  • Ліквідовано наслідки падіння дерев;
  • Відновлено роботу вуличного освітлення (вул. Стрийська, 179, Прорізна, 2);
  • Відновлено конструкцію даху контейнерного майданчика;
  • Демонтовано рекламоносій невідповідної рекламної конструкції та ін.

Окрім цього, включено в проект ремонт дороги по вул. Є. Коновальця.

Також одне із звернень від жителів Дрогобича стосувалося санітарно-гігієнічного стану у маршрутному транспорті №2 та ставлення водіїв цього маршруту до пасажирів. Відтак директор КП «Комбінат міського господарства» Андрій Янів зазначив, що особисто слідкує за тим чи проводиться санітарні години у маршрутних транспортах, а у маршруті №2 зокрема, а також додав, що з усіма водіями проводяться інструктажі і у разі некоректного ставлення водіїв до пасажирів, надходження скарг, а особливо водіїв маршруту №2, оскільки саме на цей маршрут припадає найбільша кількість пасажирів, їх одразу ж звільняється з роботи. За останні три місяці з роботи було звільнено близько 20 водіїв маршрутного транспорту №2.

Нагадаємо, що за ініціативи міського голови з серпня минулого року у місті впроваджено електронний сервіс «Відкрите місто», який спрямований на запровадження інноваційних механізмів участі громадян у вирішення місцевих проблем, налагодженні результативної співпраці жителів міста та органів місцевої влади і публічне висвілення роботи комунальних служб. За допомогою цього сервісу жителі міста мають можливість звертати увагу міської влади та структурних підрозділів міської ради на проблеми благоустрою та інші. Усі звернення відображаються на інтерактивній карті міста. Завдяки прикріпленим фото чи відеоматеріалам вони стають наочними та зрозумілими, що суттєво сприяє оперативності їхнього вирішення.

Повідомити про проблему можна тут.

Перейти до вмісту